Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Prøver for første gang på lenge og kjøpe en app i Play, men får bare den fine beskjeden "This payment method has been declined". Prøvd fjerne og legge til kort på nytt og prøvd både bankkortet (Visa) og kredittkort (MasterCard) med samme feilmelding på begge. Prøvde så med Telenor payment men fortsatt samme feilmelding.

Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ja, jeg har prøvd den. Det var ting jeg ikke helt likte ved den.

Da jeg brukte den så var det ingen synkronisering mellom leste e-poster i appen og på PCen (altså da jeg sjekket eposten min på Outlook.com).

Likte heller ikke at jeg ikke kunne få et varsel for hver enkelt epost-konto jeg har, alle nye e-poster kom som én felles varsel i varselfelet på telefonen. Det holder liksom ikke bare med å skille mellom epost-konto Å, B og C med forskjellige lydfiler. Noe som er utrolig unyttig hvis telefonen er satt på lydløs.

Og sist men ikke minst så er det de små sikkerhetsmessige svakhetene, de tar jeg alvorlig.

 

Så Microsoft må nok jobbe veldig mye for å forbedre den appen før jeg vurderer den igjen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Er på utkikk etter en bra epost app, har dere noen tips? Eneste kravet jeg har er at den må ha full støtte for outlook-kontoer.

Bruker denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ninefolders.hd3

Tror jammen jeg skal prøve den, så får vi se hvordan jeg liker den. :wee:

Fortell hva du mener om den etterhvert da.

 

 

Det skal jeg gjøre. Og jeg kan starte allerede nå med å si at jeg liker den veldig bra så langt. :thumbup:

 

Digger for eksempel hvordan de har gjennomført brukergrensesnittet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Androidmobiler kan brukes som peileutstyr i snøras. Noen som har erfaringer med appen Snøg ?

Her er hjemmesiden til produsenten for dem som måtte ønske å teste den ut i påsken!

www.avalanchebuddy.com

Har lastet den ned fra Play,  men ikke fått testet den selv. Tenkte å la påskeharen grave ned påskegodtet sammen med en aktivert mobil og la resten av flokken min peile seg fram til godteriet som en øvelse og test av appen...  God påske til alle!

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Androidmobiler kan brukes som peileutstyr i snøras. Noen som har erfaringer med appen Snøg ?

Her er hjemmesiden til produsenten for dem som måtte ønske å teste den ut i påsken!

www.avalanchebuddy.com

Har lastet den ned fra Play,  men ikke fått testet den selv. Tenkte å la påskeharen grave ned påskegodtet sammen med en aktivert mobil og la resten av flokken min peile seg fram til godteriet som en øvelse og test av appen...  God påske til alle!

:)

Har testet Snøg litt nå. Ser ut til at den fungerer som lovet! Interessant! Ser det står på apputviklerens nettside at iPhone ikke kan få tilsvarende funksjon på grunn av begrensinger i IOs. Synd!

Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...