Gå til innhold

Xbox One eller PS4 til kjæresten?


Pr1ncess

Anbefalte innlegg

Poenget mitt var uansett basert på hvilken type spill han likte.

Du kjøper ikke en ps4 bare fordi den har bedre grafikk og ytelse. Personlige preferanser overgår alt.. Best betyr ikke nødvendigvis best egnet for alle, men hva som er best hvor hvert enkelt individ. Å utifra hva hun opplyste om han, så er det såklart Xbox One utifra spill typene han ønsker og da overgår det 9/10 tilfeller valget om hva man vil ha uavhengig om hva som er best..

 

Man kjøper jo fks ikke Ps4 når man elsker Mario, kun fordi det er bedre grafikk der. ( Nå er ikke mario på PS4 anyway, men regner med at noen forstår tegninga)

 

Men ja, letteste er å bare smug spørre om hva han tenker. Å gi noen " velg hva du vil ha" er ganske upersonlig og lite opptenksom. Men nå er det tross alt en gutt det er snakk om så det er kanskje ikke så farlig? Hadde noen gutter gjort det mot ei jente så hadde hun nok reagert selvom tanken er god uansett.

Endret av Kamaaz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet ikke noe som helst ? Men det var alle PS4 fanboysa som begynte å snakke om ytelse og grafikk som er totalt avsporing etter hva hun spurte hjelp om. Hun spurte etter hvilken konsoll som egnet samboeren sin best mtp på spill typene han er interessert i. Å det er utelukkende Xbox One som passer best for han da. Det er synd å se folk er så trangsynte i et desperat forsøk på å "vinne".

Det er ikke en diskusjon om hvem konsoll er best. Men hvilken konsoll som passer han best. Å utifra den informasjonen vi har fått så er det Xbox One som passer han best. Så enkelt er det.

 

De tre innleggene før du kom inn i tråden å kalte dem fanboys vil ikke jeg kalle typiske fanboys svar.

 

Ja, dem ender opp med å anbefale PS4 men samtidig påpeker at at han/hun bør prøve å finne ut hva kjæresten ønsker mest, eventuelt handle et sted man enkelt kan bytte hvis det blir feil. Så dem utelukker ikke Xbox One, og hvem som har best skyte og zombiespill er jo også subjektivt.

 

Får mer inntrykk av at du kalte dem fanboys kun for at dem ikke anbefalte din favoritt konsoll.

Endret av Happyherb_InnleggNO
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er like morsomt hver gang å lese igjennom tråder som denne men fra spøk til revolver.

 

Utifra det du sier att han er glad i skytespill så vill jeg helt klart anbefall Xbox One da han helt sikkert er ganske stor fan av Halo universet som aldri kommer til å se dagens lys på Playstation.. og jeg sier dette selv om PS4 på papiret er den kraftigeste maskinen denne generasjonen.

 

Men som en annen forumbruker sa og er faktisk en glimrende ide. Gi han ett gavekort så kan han selv velge hva han vill ha og resten av oss kan krangle i det uendelige om hvilket valg som er best for han

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan vi ikke gi Wackedorage bare beste svar i tråden, eller han som skrev det tilbake på side 1? Så kan vi like så godt stenge denne tråden. Blir mye søppelposting her fra folk som på død å liv skal alltid fremheve at en konsoll er den beste konsollen, uten å lese en døyt om hva trådstarter faktisk sier.

Endret av Maury
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kjærsten fyller 30 på slutten av neste måned, og jeg tenkte å kjøpe en av disse to, men usikker på hvilken..

 

Jeg selv er stor fan av PS, alltid hatt, men han har en Xbox 360 fra før, så kanskje det er det beste da?

Han spiller mye skytespill, zombiespill.. Sånne ting. :) Vet ikke om det er noe forskjell på spillene på disse maskinene, men.

 

 

Hei! Vet ikke om du har falt ned på en avgjørelse? Som PlayStation fan så ville jeg anbefalt en PS4 og en kopi av The Last of Us. Spillet har en veldig bra online-del og fantastisk enspillerdel. I tillegg kan jeg anbefale selskapsspillene; Towerfall og Nidhogg på PSStore (evt. ekstra kontrollere), samt platformspillene The Binding of Isaac og Don't Starve.

 

Hvis dere har venner med Ps4 så går det i tillegg an å prøve deres spill over nett med SharePlay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...