Gå til innhold

Headset for Xbox One og PS4?


Mala

Anbefalte innlegg

Kjøpte Astro A50 på impuls forrige helg og må si at jeg er svært fornøyd.

Kjører konsoller og PC lyd inn på TV via HDMI og optisk ut fra TV og inn på basestatsjonen til A50. Det er mulig å koble en av enhetene direkte hadde gitt enda bedre lyd, men nå trenger jeg jo bare bytte kanal på tv'en.

I tillegg så kjører jeg optisk ut fra basestasjonen og inn på hi-fi anlegget.

 

Så langt er jeg svært fornøyd med komforten, levetiden på batteriet, og lyden er etter det jeg kan høre veldig bra.

Nå har Astro sagt at de skal legge til mulighet for manuell justering av lyden i forhold til de tre forhåndsdefinerte innstillingene som er der i dag.

 

Og så er det utrolig deilig med et tråløst headset.

Angrer ikke et sekund.

 

Og dersom noen lurer så støtter det både Xbox 1, ps4, ps3 og Xbox 360. PC funker jo selvfølgelig også.

Eneste minuset er vel at jeg må kjøpe inn det "chat" adapteret for at mic skal virke på Xbox 1.

På PS4 funker det rett ut av boksen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spørsmål... siste kvartal i 2015 ser det ut som om det kommer 4K BD-spillere, se lenken under:

 

http://www.dinside.no/930396/de-nye-blu-ray-spillerne-kommer

 

Vet noen om PS4 og XBO kan oppgraderes (software) til 4K BD eller trengs det en ny laser for dette?

 

Det er vel det at output på dagens bluray spillere ikke takler mer enn 1080p. Men det gjør både xbox one og ps4. Så ja, de vil nok klare å spille av 4k blurays

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

 

Spørsmål... siste kvartal i 2015 ser det ut som om det kommer 4K BD-spillere, se lenken under:

 

http://www.dinside.no/930396/de-nye-blu-ray-spillerne-kommer

 

Vet noen om PS4 og XBO kan oppgraderes (software) til 4K BD eller trengs det en ny laser for dette?

 

Det er vel det at output på dagens bluray spillere ikke takler mer enn 1080p. Men det gjør både xbox one og ps4. Så ja, de vil nok klare å spille av 4k blurays

 

 

Takker for svar... ser i ettertid at jeg postet spørsmålet mitt i litt feil tråd. Håper selvsagt det er nok med en oppdatering på disse konsollene.

 

Bekymringen er at den nye standarden får nye lasere med kortere bølgelengde eller lignende...

Lenke til kommentar

 

 

Spørsmål... siste kvartal i 2015 ser det ut som om det kommer 4K BD-spillere, se lenken under:

 

http://www.dinside.no/930396/de-nye-blu-ray-spillerne-kommer

 

Vet noen om PS4 og XBO kan oppgraderes (software) til 4K BD eller trengs det en ny laser for dette?

 

Det er vel det at output på dagens bluray spillere ikke takler mer enn 1080p. Men det gjør både xbox one og ps4. Så ja, de vil nok klare å spille av 4k blurays

 

 

Takker for svar... ser i ettertid at jeg postet spørsmålet mitt i litt feil tråd. Håper selvsagt det er nok med en oppdatering på disse konsollene.

 

Bekymringen er at den nye standarden får nye lasere med kortere bølgelengde eller lignende...

 

 

Tviler. Er fortsatt samme disctype :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...