Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg håper er at xbox one kontrollen har like god støtte til Windows som 360 kontrollen har :D

 

Kommer ikke til å kjøpe noen av konsollene ettersom jeg kun bruker pc, men må si jeg faktisk likte utsende på Xbox ettersom den passer inn med resten av det som skal under tv'en.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Regner med å skaffe meg en Wii U etterhvert, for eksklusivene. Men det kan fort ta et par år før jeg gjør det.

 

Har på forhånd tenkt å velge kun en av X1 og PS4, siden de mest sannsynlig blir ganske like når det gjelder spillutvalget. Har ikke bestemt meg for hvem jeg skal velge enda, og det skal jeg heller ikke gjøre det på en god stund før jeg vet det meste om begge konsollene. Men, jeg må si at PS4 ser mye mer interessant ut enn Xbox One akkurat nå. Om et halvt år? Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Er det ikke bare fanboys, Gamestop-ansatte og folk uten internett (og de er vel ikke på Gamer uansett) som kan svare på et sånt spørsmål på dette tidspunktet?

 

Om jeg kjøper en, så kommer det til å bli den billigste.

Er det ikke bare kapitalister som kjøper den billigste over den beste? Vi vet allrede en del specs og selve ideen med konsollen, sammen med en god del spill. PS4 er kraftigst og har tilsynelatende større fokus på spill, mens Xbone er litt svakere og fokuserer på TV og sport. Det er et godt nok grunnlag.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er ikke så veldig inni disse spill greiene, og derfor lurer jeg på hva som er hovedforskjellene mellom Xbox (one) og Playstation (4).

 

Muffinrex5 hadde gode hovedforskjeller mener jeg: ''PS4 er kraftigst og har tilsynelatende større fokus på spill, mens Xbone er litt svakere og fokuserer på TV og sport.''

 

Ellers kan du se specsa til de forskjellige konsollene samt sammenlikne hva de har og ikke har seg imellom her http://www.ign.com/w...omparison_Chart (eller øverst i tråden)

Endret av Nicida
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir nok ps4, og det holder i massevis. Så slipper jeg å betale abo for å spille online. Og jeg slipper påtvunget kamera. Og jeg kan kjøpe bruktspill dersom jeg vil det. Kan til og med være offline så mye jeg vil. Ikke et vanskelig valg akkurat. Frihet til å velge selv er vel stikkordet her.

Endret av Sir-Allistair
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg var en dedikert PS3 fangirl som her etter jul i år måtte medgi at Xbox faktisk var bedre..

 

Så vi kommer garantert ikke til å satse på noen hest før startskuddet går og begge er tilgjengelig i butikken..

 

Jeg må dog medgi at kontrolleren til Xbox er MYE bedre enn til Playstation... Det er i alle fall noe vi synes her hjemme...

Lenke til kommentar

Begge kontrollerene er gode, men har mangler. Nå er begge forbedret, så gleder meg til å teste. Online-delen til Xbox Live er da vitterlig ikke så bra at det fortjener å betales for, men så driter jeg i party chat. Venner skravler jeg med ellers, når jeg gamer vil jeg leve meg inn i det. Synes PS3 har flere og bedre eksklusiver, men de fleste spillene kommer uansett på begge, så de er ekstremt like. Fanboys kan skyte seg selv, begge konsollene er fantastiske. Gleder meg til å se mer av de nye.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...