Gå til innhold

Import av gamle meldinger til Hangoutsappen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, prøvde "Importer tekstmeldinger", men det ble ingenting ut av det :(

 

Kommer nok til å droppe Hangouts fremover, uten denne funksjonen er appen helt meningsløs for min del. Har installert Kies på PC-en, da får jeg i det minste backup av sms.

 

Takk for hjelpen, uansett :)

Endret av Raslefu
Lenke til kommentar

OK, men hangouts skal jo automatisk importere meldinger som er sendt via google/datatrafikk, ihvertfall har den gjort det på begge mobiler jeg har installert hangouts på.

 

men ikke vanlig SMS/MMS, så bruker du det mest må du bruke Kies ja, eller enda enklere den appen jeg linket til i min forrige post, den skal støtte Hangouts også, ikke bare vanlige sms-klienter.

Lenke til kommentar

OK, men hangouts skal jo automatisk importere meldinger som er sendt via google/datatrafikk, ihvertfall har den gjort det på begge mobiler jeg har installert hangouts på.

 

men ikke vanlig SMS/MMS, så bruker du det mest må du bruke Kies ja, eller enda enklere den appen jeg linket til i min forrige post, den skal støtte Hangouts også, ikke bare vanlige sms-klienter.

Har lagt inn appen nå, den virker grei. Bruker Dropbox som lagringssted for meldingene fremover. Takk for tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...