Gå til innhold

Call of duty MW2 på PS3


Anbefalte innlegg

Noob-alert.

 

Jeg syns det er vanskelig å sikte med håndkontroller. Men den eneste erfaringen jeg har med det er fra black på PS2. Det tok meg sikkert 20sek å sikte på en annen soldat som jeg skulle skyte. Om jeg var heldig så var jeg ikke dø da jeg hadde siktet mitt på han..

 

Mange vil sikkert slakte meg nå men kan man koble til tastatur og mus til PS3 for å spille bl.a CODMW2?

 

Er det noen som syns det er 'vanskelig' å sikte med håndkontroll.

 

Meningen min er at enten så tar du for hardt i joysticken og sikta fyker til værs, ellers så tar du i for svakt og sikta flytter seg for sakte. Man får aldri liksom siktet mer eller mindre nøyaktig.. :/

 

PS: Har ikke playstation 3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får man mus til det altså?

trodde det ikke gikk da det vil bli feigt! men vet ikke helt om det er sånn

 

 

ja det er bare en vanesak, jeg hadde aldri likt noen slags skytespill som cod til konsoll før jeg prøvde cod4 på ps3, daua masse i starten, men etterhvert så blir man en racer ja.. så er bare å øve seg, kan være lurt å spille igjennom singelplayer modusen først også,. så fårn litt trening der og

Lenke til kommentar
Eg vil tru at dette er ein vanesak. Om du hadde kjøpt en PS3 og spelt litt så hadde du komt inn i rutina, vil eg meine.

 

Ja, du kan få kjøpt tastatur+mus til PS3. Elkjøp selger f.eks dette, men eg kan kun finne tastatur designert for PS3.

Du kan IKKE bruke dette tastaturet til å spille med!! Det er ingen spill som støtter tast/mus. Du kan bruke tastatur til å chatte med og å surfe. Du kan kjøpe noe som heter Frag X, som er mus og håndkontroll til PS3 http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/me...frag-fx-440.jpg Det er svært delte meninger om denne er bra eller ikke.

Endret av ketle
Lenke til kommentar
Eg vil tru at dette er ein vanesak. Om du hadde kjøpt en PS3 og spelt litt så hadde du komt inn i rutina, vil eg meine.

 

Ja, du kan få kjøpt tastatur+mus til PS3. Elkjøp selger f.eks dette, men eg kan kun finne tastatur designert for PS3.

Du kan IKKE bruke dette tastaturet til å spille med!! Det er ingen spill som støtter tast/mus. Du kan bruke tastatur til å chatte med og å surfe. Du kan kjøpe noe som heter Frag X, som er mus og håndkontroll til PS3 http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/me...frag-fx-440.jpg Det er svært delte meninger om denne er bra eller ikke.

Joda. det finnes spill som støtter mus og tastatur til PS3, selv om utvalget ikke er stort. Det er opptil utviklerne av spillene som avgjør dette. Her er et videoklipp som viser hvordan det er gjort. Forsovidt det eneste spillet jeg har kommet over som har støtte for dette.

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...