Gå til innhold

Androidteleforn til ca 2000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært greit med litt mer informasjon om hva han skal bruke den til. Ønsker han størst mulig skjerm, så det blir mer behagelig når han surfer, eller ønsker han noe mindre som passer bedre i hånden og skal tåle mye?

 

Sony Xperia Arc S(2500 kr, god skjerm og kamera): https://prisguiden.no/produkt/sony-ericsson-xperia-arc-s-151090

Sony Xperia Active(1890 kr, liten og robust): https://prisguiden.no/produkt/sony-ericsson-xperia-active-148943

HTC Desire S(2299 kr, rask, god versjon av Sense): https://prisguiden.no/produkt/htc-desire-s-144814

Lenke til kommentar

Hvis surfing og e-post er det han skal bruke mest er skjermen avgjørende. Jeg ville valgt en super amoled skjerm, men super lcd er også ok. Skjermen bør og være minst 4 tommer. Med et pristak på kr. 2000,- kan jeg bare finne en aktuell mobil: HTC Incredible S.

http://www.komplett....A0-8720D71DBD87

Hvis du har 500 kr. til ville jeg valgt Samsung Galaxy S plus. (Xperia Arc har for dårlig innsynsvinkel)

Endret av winspar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med winspar. HTC Incredible S er en undervurdert telefon tror jeg, selv om jeg heller vil vurdert Samsung. Jeg kan lite om Huawei Honor, men "på papiret" ser den veldig bra ut.

 

Alternativt kan han også sjekke om han skal beholde samme abonnement, eventuelt binde seg på et nytt for å få telefonen billigere (og åpner for mobiltelefoner som ellers er over pristaket).

Lenke til kommentar

Slenger meg på og anbefaler HTC Incredible S.

Her får du en god og solid telefon med et veldig intuitivt brukergrensesnitt. Den store skjermen gjør telefonen svært oversiktlig og du føler du har kontroll over hva som skjer.

 

Samsung Xcover er en litt mindre telefon, og er mer egnet for en handyman. Hvis det ikke er noen krav om at telefonen skal tåle utrolig mye, vil jeg fortsatt anbefale HTC. Ikke misforstå, HTC Incredible S tåler ganske mye!

 

Husk: Dersom han ikke har hatt touch-telefon før, er det viktig å være klar over at disse telefonene nærmest er laget for å bruke internett. Derfor er det viktig å velge et abonnement hvor du får inkludert databruk.

Lenke til kommentar

Slenger meg på og anbefaler HTC Incredible S.

Her får du en god og solid telefon med et veldig intuitivt brukergrensesnitt. Den store skjermen gjør telefonen svært oversiktlig og du føler du har kontroll over hva som skjer.

Lite obs her om denne er interresant. Komplett.no har fredag 13 tilbud på denne og -24% bare i dag. 600kr besparelse er jo kjekt.

Lenke til kommentar

Prøv å ta en titt på mobiler med QWERTY tastatur.

=1398%281%29"]Fulltastatur Mobiler

Sony Experia Pro har stor skjerm (3,7") og skjult tastatur (skyver skjermen opp for å avsløre tastaturet).

Er ingen tvil på at det er bedre å skrive på ett fysisk tastatur fremfor touch.

Fordeler som at du har korrekt feedback når du trykker ned tastene, at fingrene og tastaturet ikke dekker skjermen(touch tastatur dekker ca50% av skjermen, så i praksis vil du faktisk ha større skjerm tilgjenglig enn en 4"++ mobil), og at du har mulighet til å "føle" deg frem til rett tast samt ikke trenger å se på tastaturet når du skriver, er fordeler "vanlig" skjerm/touch tastatur bare må bøye seg i støvet etter..

 

Klaps mobilen sammen igjen, og du har en 3,7" skjerm med touch tastatur og ellers vanlig touch mobil.

 

På en måte det beste av to verdner. Mobilen kjører også android. Hvis det er det du er ute etter.

 

Vil på det sterkeste anbefale at en slik tastatur-mobil testes før du går til innkjøp.

Lenke til kommentar

Far skal kjøpe androidtelefon.

Jeg sa at jeg anbefalte Samsung galaxy w eller s plus.

Er det noen andre dere ville anbefalt fremfor disse i denne prisklassen?

 

Hvilken belteveske i svart skinn passe til disse telefonene?

 

Takk på svar på forhånd!

 

Er eier av HTC Incredible S, og kan si jeg er storfornøyd. Mobilen er god på det meste. For din far vil jeg anbefale denne. Den håndterer epost veldig bra, enkelt og greit. Å surfe på nettet er en fryd, lett og rask. Det som er en av de sterkeste sidene til telefonen er tastaturet! Det er responsivt, godt mellomrom mellom tastene.

Skjermen er god. Fargene blir er skarpe, samme er teksten.

Det eneste negative er mangelen på tilbehør. Som deksler. Du finner et lite utvalg. Men det er en veldig god mobil.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...