Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Er meget spennt på denne telefonen. Men testene jeg leser demper min begrensning littegranne. Har tenkt å bytte ut min Desire om noen uker, men er veldig i tvil på hva jeg skal kjøpe. Trodde egentlig jeg ville ha SGS II, men synes at kvalitetsfølelsen på den var helt fraværende grunnet vekt og plastikkfølelse all the way... Men jeg oppfatter det slik at det nok er en bedre telefon enn Sensation...

 

Er det evt noen andre telefoner som kan måle seg med SGSII, sensation og den nye fra LG, som er ventet ut i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det evt noen andre telefoner som kan måle seg med SGSII, sensation og den nye fra LG, som er ventet ut i nærmeste framtid?

 

Tviler på det. Mesteparten av "vårslippet" til mobilprodusentene er ute nå eller kommer innen få uker.

 

Har du derimot litt tålmodighet kan du vente på HTC Holiday.

Link 1

Link 2

11x05234778.jpg

Lenke til kommentar

Er det evt noen andre telefoner som kan måle seg med SGSII, sensation og den nye fra LG, som er ventet ut i nærmeste framtid?

 

Tviler på det. Mesteparten av "vårslippet" til mobilprodusentene er ute nå eller kommer innen få uker.

 

Har du derimot litt tålmodighet kan du vente på HTC Holiday.

Link 1

Link 2

11x05234778.jpg

 

Har ikke tro på Holiday i "nær" framtid (i min verden er nær framtid 1 mnd, utålmodig!)

Blir vel med denne som med EVO 3D, ikke å se i norske hyller :cry:

Lenke til kommentar

Er meget spennt på denne telefonen. Men testene jeg leser demper min begrensning littegranne. Har tenkt å bytte ut min Desire om noen uker, men er veldig i tvil på hva jeg skal kjøpe. Trodde egentlig jeg ville ha SGS II, men synes at kvalitetsfølelsen på den var helt fraværende grunnet vekt og plastikkfølelse all the way... Men jeg oppfatter det slik at det nok er en bedre telefon enn Sensation...

 

Er det evt noen andre telefoner som kan måle seg med SGSII, sensation og den nye fra LG, som er ventet ut i nærmeste framtid?

 

Akkurat samme situasjon jeg er i. Hatt Desire i omtrent akkurat et år og var veldig innstilt på SGSII....men lett at jeg går for en HTC til...Sensation ser jo supersmooth ut i forhold til Samsung'en (utseende altså). Når hardware er så likt som det er, så er det ingen tvil hva jeg satser på hvertfall.

Lenke til kommentar

Nå er HTC under et stort press fra sine kunder. Et så stort press at de har følt det nødvendig å gå ut offentlig ved å si at de skal revurdere sin policy rundt låste bootloaders.

 

Når man ser hvor mange som engasjerer seg i denne saken, så har jeg god tro på at HTC vil tilby å låse opp mobilene på en eller annen måte. Akkurat som Sony Ericcson har gjort.

 

For meg er ikke root en nødvendighet, men friheten til å velge selv er jo fint å ha :)

Lenke til kommentar

Må bare nevne dette også siden dette gjelder HTC Sensation også.

 

Ser ut som at HTC kommer til å miste mange brukere fremover.

 

Da kan man jo samtidig nevne denne, og håpe det bærer frukter.

Ja, håper HTC ikke skyter seg selv i foten da.

 

Ville ha vært meget dårlig av HTC å ikke ha en åpen bootloader. Jeg ver hvordan det var å leve under en låst bootloader med min gamle Sony Ericsson XPERIA X10 som jeg nå ha solgt.

Lenke til kommentar

Vurderte en stund Sensation som erstatter for min Desire, men at HTC låser ned telefonen både mtp. booloader og andre deler av telefonen som umuliggjør modifikasjoner gjør den uaktuell for min del :(

 

Leedroid har tjent meg bra på desire, og HTC har hatt de beste android telefonene hittil etter min mening. Men det ser klart ut som andre leverandører ikke bare har tatt igjen HTC, men gått forbi.

Lenke til kommentar

Er den sendt fra utlandet kommer det vel toll på den også?

Er det verdt å kjøpe den her fra?

 

Nei, du må ikke betale toll. Du må derimot betale mva på 25% pluss et par hundrelapper i behandlingsgebyrer.

 

3981*1,25=4976+ca.300=5276,25 kroner

 

I tillegg blir det mye styr hvis du en dag er nødt til å reklamere på telefonen.

 

Personlig synes jeg ikke det hadde vært verdt det for å få telefonen

1,5 uker før lansering her til lands.

Lenke til kommentar

Er den sendt fra utlandet kommer det vel toll på den også?

Er det verdt å kjøpe den her fra?

 

Nei, du må ikke betale toll. Du må derimot betale mva på 25% pluss et par hundrelapper i behandlingsgebyrer.

 

3981*1,25=4976+ca.300=5276,25 kroner

 

I tillegg blir det mye styr hvis du en dag er nødt til å reklamere på telefonen.

 

Personlig synes jeg ikke det hadde vært verdt det for å få telefonen

1,5 uker før lansering her til lands.

Nei, er enig med deg der, det er jo ikke lenge til den kommer hit til lands:-)

 

Men kanskje jeg burde vente på denne isteden for sensation?:

Her

og Her

Lenke til kommentar

POWER TO THE PEOPLE!

 

"There has been overwhelmingly customer feedback that people want access to open bootloaders on HTC phones. I want you to know that we've listened. Today, I'm confirming we will no longer be locking the bootloaders on our devices. Thanks for your passion, support and patience," Peter Chou, CEO of HTC

 

Link

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...