Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se hvordan designet til denne blir. Spesielt blåfargen, selv om jeg personlig foretrekker hvit. Jeg har ikke vært noen fan av designet til Samsungs Android-mobiler, da liker jeg heller de runde formene til HTC bedre. Jeg liker også Sense bedre en TouchWiz. Er TW nedtonet i ICS slik HTC har gjort med Sense 4?

 

Håper skjermen blir like god som på HTC One X, men trenger ikke å være like stor. 720p er vel å forvente. Kamera har jeg aldri vært opptatt av... Firekjerners prosessor og 1GB RAM burde være nok kraft til neste versjon av Android kommer.

Lenke til kommentar

Det er en annen "leak" som viser en telefon uten home-knappen. Den blir litt for rund i kantene til at designet sitter helt for meg. Nå er det uansett mindre viktig. I forhold til konkurrentene forventer jeg ett batteri som kan byttes og ekstra minnekort. Sammen med en skarp og fargesterk skjerm, og generelt ytelse på toppnivå.

 

Designet er litt i andre rekke siden jeg uansett pakker mobilene mine inn i beskyttelse. En "lommebok"-type når telefonen skal i lommen eller veske, og en solid gummibeskyttelse til hjemmebruk. Det nærmeste mobilen noensinne kommer "naken" er nå den settes i broditholderen i bilen...

Lenke til kommentar

Designet er litt i andre rekke siden jeg uansett pakker mobilene mine inn i beskyttelse. En "lommebok"-type når telefonen skal i lommen eller veske, og en solid gummibeskyttelse til hjemmebruk. Det nærmeste mobilen noensinne kommer "naken" er nå den settes i broditholderen i bilen...

 

Ser ikke helt poenget. Kjøpte selv beskyttelse for S2 men den har ligget i skuffen siden dagen jeg fikk det. S2 jeg har faktisk utrolig bra byggekvalitet hvis jeg sammenligner med de to forrige iPhone modellene jeg hadde. S2 har fått mer juling enn 9 runder med Mohammed Ali i bokseringen. Favoritt nedfall stedet mitt er asfalten, likevel ingen skramme. Får håpe S3 fortsetter trenden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lykken er bedre enn forstanden. Ingen telefoner som koster halvveis til 10000 kroner får brukes uten beskyttelse her i huset.

 

GT-I9800 nevnes, kan det tenkes Samsung lanserer en hel produktlinje? Fra "entry-level" via flaggskipet S3 via en Note til 10.1 tab? For meg som forbruker og kjøper ville det gjort det mye lettere om ting het galaxy m3, galaxy s3, galaxy note 3, etc etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...