Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Ja det er nettop det! Som Akse sier, den som intet våger osv, men det er liksom ikke noe poeng å gå helt YOLO heller. Skal jeg første sette i gang det her, så må det bli et gjennomtenkt og seriøst forsøk.

 

Jeg husker hun var relativt interessert før, men for 10 år siden var jeg nok ute av stand til å forstå det selv. Det er bare det å finne et utgangspunkt som ikke legger lista for høyt. Skal la det kværne og gå litt til, skal gi rapport om jeg finner mot til å ta kontakt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg lurer på om jeg sjonglerer damer om dagen. Hva mener dere?

 

Historien først; for et par uker siden jeg hooket jeg med en venninne som bor I Trondheim(er Oslo-gutt selv). Vi hadde ikke sex, men rotet ellers med både oralsex og annet.

 

Den 17. Mai møtte jeg en ny jente, aldri møtt henne før, men utover på kvelden ble vi veldig godt kjent, klina og havna på et soverom. Jeg rota på likt hvis med henne, men jeg sa nei til sex da jeg ikke klarer tanken på sex med en jeg ikke kjente tidligere den kvelden engang. Sa jo selvfølgelig dette på en veldig delikat måte, og vi koste oss sammen resten av kvelden. I etterkant har vi pratet en del sammen, og jeg skal ikke lyve, jeg er interessert i å møte henne mer for å bli kjent med henne(kanskje mer enn bare sex).

 

Idag spurte hun venninna som bor i Trondheim om hun kunne sove hos meg en natt til uka, da hun skal til Oslo. Vi vet jo hva det betyr.

 

Så spørsmålet er, sjonglerer jeg damer per nå, eller ikke? For jeg har ingen interesse av å gjøre det. Skal sant sies, jeg føler ikke jeg sjonglerer jenter før jeg i alle fall har reelt vært med 17. Mai jenta flere ganger(og kanskje.. Dypere).

 

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

For noen måneder tilbake var jeg på vei hjem fra byen til ei tinderdame da jeg møtte ei svenske noen år eldre på bussen. Endte opp med å dra til henne i stedet, og aldri har jeg møtt et kvinnemenneske som har vært så lik meg som person. Vi lå oppe til neste dag natten, åpnet oss helt og sammenlignet hvor like vi var. Hun ville på et punkt ha sex, jeg følte det ble feil hvis jeg ville beholde henne så vi holdt oss til rolig kosing mens vi pratet.

 

Hun svarte dog aldri på en melding jeg sendte senere samme dag, men hun surrer fortsatt i hodet mitt pga hvor like vi var, skulle så gjerne ha beholdt henne som en venn.

 

Hvordan jeg skal gå frem med med en cold text eller ringe henne?

 

Anonymous poster hash: bd212...587

Lenke til kommentar

Ikke direkte sjekketråd men...

 

Holdt på med ei jente, hun ble ganske fort seriøs og jeg ikke helt da jeg kom ut av langt forhold og var ikke helt planlagt å møte noen enda, men er litt for altfor følelsesfull og snill så gikk med på det for jeg er ikke typen som tør å såre. Hun var mer oppmerksomhetssyk enn jeg trodde og vi var kanskje litt for like og ble litt krangling for hun ditcha ofte planer. Skulle i fest og hun ditcha den planen dagen før så ble ganske sur kan du si for gledet meg veldig til å ha hun med. Uansett enda mer krangling og fyll på mld den kvelden og ble overtalt av venner at hun ikke vsr noe osvosv og endte opp med å kline med ei annen, hun fant ut helvete brøt løs opp og ned med humøret, trodde alt var bra og nå er det helt ferdig fordi jeg hadde arrangert en fest i mange mnd men jeg avlyste den ikke for å ordne opp med henne... Uansett, mystory på snappen hennes har aldri vært brukt før nå og legger ut masse bilder der hun er glad blid på fest osv.. coincidence? Think not :p

 

Moralen er, jentene som virker enklest og snillest er nok de aller vanskeligste....

 

Anonymous poster hash: 4c0aa...cb0

Lenke til kommentar

Nei, som du sier, skikkelig "konemateriale" damer kan man lete lenge etter på mainstream sjekkesteder. Tror ikke det finnes noen beste måter å finne dem på. Man bør rett og slett engasjere seg i verden, gjøre seg synlig og være på rett sted til rett tid. Utforske hobbier og interesser, delta i arrangementer og aktiviteter der man kommer i kontakt med andre folk og stifter bekjentskaper.  En av de vanligste metodene har vel vært å introdusere folk gjennom vennekretser og bekjente. Vi aller fleste har vel vært i den situasjonen der venninna/søsken/bekjente kjenner en jente som kjenner en jente som kjenner en jente som vi kunne passet godt med. :p Vil man seriøst finne kjærligheten, må man nok bruke alle mulighetene man har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...