Gå til innhold

Spill du angrer du kjøpte i 2013


Kenichi-san

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moro at nesten alle spillene som nevnes er AAA spill nummer X i en resirkulert serie alle vet kommer til å suge, fremdeles kjøper dere dem. Prøver igjen neste år da.

 

Protip: ikke bli lurt av reklame og opphyping av spill, ikke forhåndsbestill og vent på saklige reviews av spillene før dere kjøper(gamer.no sine kjøpte og betalte 9/10 score til nyeste CoD teller ikke).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Moro at nesten alle spillene som nevnes er AAA spill nummer X i en resirkulert serie alle vet kommer til å suge, fremdeles kjøper dere dem. Prøver igjen neste år da.

 

Protip: ikke bli lurt av reklame og opphyping av spill, ikke forhåndsbestill og vent på saklige reviews av spillene før dere kjøper(gamer.no sine kjøpte og betalte 9/10 score til nyeste CoD teller ikke).

Ja, det er litt spesiellt. :p De AAA titlene jeg har nevnt selv, har vært bomkjøp kun på det at jeg skulle hatt konsollversjonen istedet. Spillene er/var ikke nødvendigvis dårlige (AC3, Tomb Raider feks). Men pga problemer med pcutgaven (krasj o.l.) fikk jeg en dårlig spillerfaring og gadd ikke legge inn noe tid i dem. Mulig jeg plukker opp PS3/PS4 utgaven når de havner rundt ~150,- kr. :)

Lenke til kommentar

Diablo III

Dæven ja, Diablo 3 var ikke helt som forventet. Var gøy som COOP med 3 kompiser men når vi passere Nightmare og skulle inn i Hell så mistet vi litt av "gnisten" og gadd egentlig ikke å begynne engang. Husker ikke det var slik med 2'eren (spilte aldri 1'eren faktisk).

 

Hvilke storspill som har blitt sluttet i 2013 har ikke skuffet egentlig? Og hvem har skylden? Er vi for kravstore eller er det rett å slett kvaliten på spillet som er årsaken?

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Rome total war 2. Er klar over at de altid gir ut bugga spill. Men dette var forferdelig dårlig opptimalisert, bugete og for hvert nye spill i serien virker det som det står noen bak utviklerne å skriker at kampene må gå fortere. I Rome 2 går kampene så fort at all strategi går ut vinduet.

 

AC3.

Kjøpte det for en veldig billig penge, elsker settingen, likte AC1 og 2, så tenkte dette burde i det minste være underholdene. Men etter ett par timer begynner jeg virkelig å tvile.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

X Rebirth... håper enda det blir spillbart en gang

 

The Bureau: XCOM Declassified Spilte tja kanskje 2 timer. Men ble bare forbanna på de to npcene som du har med deg og må mikrostyre hele tiden. De er jo dumme som brød. Var i hvertfall. Vet ikke om det er blitt patchet til noe bedre

 

The Walking Dead: Kjøpte heldigvis på salg. Og ja slike spill som dette er ikke noe for meg har jeg funnet ut. Vil spille når jeg starter et spill. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...