Gå til innhold

Spill som fortjener en HD-oppgradering!


aphelion3

Anbefalte innlegg

Freedom fighters til ps2.

 

Mener dette var eksklusivt til konsollen. Meget bra alternativ ww2-historie, med nydelig, stemningsfull musikk av komponisten til Hitman-serien. Hadde en forbausende robust og enkel "squad-mekanikk" som til og med jeg falt for, og jeg hater vanligvis å måtte styre mer enn en person...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Freedom fighters til ps2.

 

Mener dette var eksklusivt til konsollen. Meget bra alternativ ww2-historie, med nydelig, stemningsfull musikk av komponisten til Hitman-serien. Hadde en forbausende robust og enkel "squad-mekanikk" som til og med jeg falt for, og jeg hater vanligvis å måtte styre mer enn en person...

Finnes på PC også, men sikkert konsolleksklusivt på PS2. Har originalen i hyllen, men om det funker på Win7 og alt det der er en annen sak. Husker det som et veldig bra spill, så er enig med en HD-oppgradering.

 

Ellers ønsker jeg at GTA 3, Vice City og San Andreas også får HD-oppgradering. Samtidig kan de legge til mulighet til å styre kamera med høyre stikke. Husker ikke om det funker på VC og SA, men det funker ikke på GTA 3 i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Freedom fighters til ps2.

 

Mener dette var eksklusivt til konsollen. Meget bra alternativ ww2-historie, med nydelig, stemningsfull musikk av komponisten til Hitman-serien. Hadde en forbausende robust og enkel "squad-mekanikk" som til og med jeg falt for, og jeg hater vanligvis å måtte styre mer enn en person...

 

Helt enig! Elsket virkelig Freedom Fighters, spesielt det med at basen utviklet seg etterhvert som man rekrutterte flere rebeller. Men det er vel ikke en alternativ WW2 historie, ettersom det utspiller seg på 2000-tallet, om jeg ikke tar helt feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dune 2.

Dette er en sterk kandidat til spill som må få en moderne remake. Originalen var svært bra, men AIen var tvilsom, for å si det mildt. De fleste oppdragene ble alt for enkle, da missile launcherne kunne stå helt neders i skjermen og skyte på tårnene i toppen av skjermen, og tårnene ville ikke forstå en dritt. En full 3D remake (med låst kamera, så klart) ville vært tøft. Kanskje som total conversion av Starcraft 2?

 

I samme gate har vi jo Doom. Jeg ville ikke forandret noe på gameplay, leveldesign og alt det der, men selve spillet kan mer enn gjerne bli laget på nytt i en helt ny motor. Gi oss en remake av Doom med motoren fra Battlefield 4, så snakker vi. :D

 

For den saks skyld hadde det vært tøft om vi brukte den motoren til å lage en remake av Commander Keen eller Jazz Jackrabbit. Zool burde også komme tilbake snarest. Ingen som husker ham, eller i det hele tatt vet at oppfølgeren hadde en hun-maur? Nettopp. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Freedom fighters til ps2.

 

Mener dette var eksklusivt til konsollen. Meget bra alternativ ww2-historie, med nydelig, stemningsfull musikk av komponisten til Hitman-serien. Hadde en forbausende robust og enkel "squad-mekanikk" som til og med jeg falt for, og jeg hater vanligvis å måtte styre mer enn en person...

Enig i denne. Det kom også ut på PC. Flott spill og glimrende musikk av Jesper Kyd!

Deus Ex hadde også vært fint å få teste i nyversjon, jeg fikk aldri prøvd originalen og tror det kan bli nedtur å skulle spille med utdatert grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...