Gå til innhold

Headset for Xbox One og PS4?


Mala

Anbefalte innlegg

@Mala & Potethode

Ok takker

 

Jeg var på jakt etter Astro A50, men det var ikke en butikk som jeg var i Stavanger som hadde dem inne(Elkjøp Stavanger & Forus, Expert, Siba, Platekompaniet, Gamestore eller Tekniksmagasinet).

 

Så når jeg ikke fikk det så ble det det nest beste, trodde det var trådløs, men nei. Får se hvor lenge jeg holder ut, om jeg ikke selger det igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Mala & Potethode

Ok takker

 

Jeg var på jakt etter Astro A50, men det var ikke en butikk som jeg var i Stavanger som hadde dem inne(Elkjøp Stavanger & Forus, Expert, Siba, Platekompaniet, Gamestore eller Tekniksmagasinet).

 

Så når jeg ikke fikk det så ble det det nest beste, trodde det var trådløs, men nei. Får se hvor lenge jeg holder ut, om jeg ikke selger det igjen.

Selges jo på komplett da.. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Får poste i rett tråd :-)

Hva hadde dere valgt?

Noen som har testet?

 

Logitech G930 trådløst gaming headset PC - 1190kr Fungere dette på PS4?

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/LTG930NEW/logitech-g930-tradlost-gaming-headset-pc

 

Turtle Beach Ear Force PX4 gaming headset - 1495kr

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/PS4TBEARPX4/turtle-beach-ear-force-px4-gaming-headset

Da var Astro A50 handlet og andre headsettet til salgs. Må få teste ut Astro først. Kommer hjem om ca 12dg.

Usa er billigt :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor mye måtte du ut med? Har jævlig lyst på det selv, så misunner deg der!

299$

http://www.bestbuy.com/site/a50-wireless-headset-astro-edition-for-playstation-4-playstation-3-xbox-360-and-windows/6237868.p;jsessionid=1AFB196B6124B1CCB4DA0B16B0384645.bbolsp-app01-106?id=1218723188404&skuId=6237868&st=Astro%20A50&cp=1&lp=1

 

 

Fock, vant en budrunde på Astro A50 på ebay :p Så får vi se hvordan det står seg mot mitt nåværende PX4 :)

Hva fikk du dette for da?

 

Må si dem var meget gode å ha på seg, god lyd. MEN tror faktisk PX4 var noe bedre lyd? Mener jeg kunne høre fot step bedre ifra hvilke retning fienden kom ifra, men det kan sikkert være en liten innstilling på Astro 50, eller noe. Har ikke fått testet de så mye enda.

Lenke til kommentar

13-1400 med frakt og fortolling, så det må sies å være greit :) px4 bedre lyd sier du? Var ikke du jeg ville høre akkurat!

 

"Problemet" med Px4 for min del er at det mangler litt punch i lyden, sant det er ett konstant sus i lyden pga 2,4ghz frekvensen tror jeg. Hvordan stiller A50 seg her? Mye bedre regner jeg med?

 

Men komfort og batteritiden er jo alle tiders med PX4 da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

13-1400 med frakt og fortolling, så det må sies å være greit :) px4 bedre lyd sier du? Var ikke du jeg ville høre akkurat!

 

"Problemet" med Px4 for min del er at det mangler litt punch i lyden, sant det er ett konstant sus i lyden pga 2,4ghz frekvensen tror jeg. Hvordan stiller A50 seg her? Mye bedre regner jeg med?

 

Men komfort og batteritiden er jo alle tiders med PX4 da.

Ikke galen pris det da, kontra 300$ i USA som er vel ca 1800kr?

Komforten var bedre på Astro mener nå jeg, og det er ikke noen sus i Astro idet hele tatt.

Lenke til kommentar

Stemmer, med den frekvensen burde det være timelig bra + mindre forstyrrelser fra ennet utstyr også. Hvordan opplever du batteritiden? Jeg kan erindre å ha lest at den er oppgitt til 8-10 timer? Men du har kanskje ikke fått så mange timer med det enda ?

Lenke til kommentar

13-1400 med frakt og fortolling, så det må sies å være greit :) px4 bedre lyd sier du? Var ikke du jeg ville høre akkurat!

 

"Problemet" med Px4 for min del er at det mangler litt punch i lyden, sant det er ett konstant sus i lyden pga 2,4ghz frekvensen tror jeg. Hvordan stiller A50 seg her? Mye bedre regner jeg med?

 

Men komfort og batteritiden er jo alle tiders med PX4 da.

Nå har du fått spilt litt med head set`et?

Hva mener du Astro A50 er i forhold til PX4?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...