Gå til innhold

Dual GPU kjøler til Kinc :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overklokk trenger utstyr for å hevde seg i verdenstoppen. Hva gjør vi da?? Vi skaffer han litt utstyr :D

 

Da reiser vi hit.....

aspstein_komp11.JPG

 

aspstein_komp10.JPG

 

Her er noen av de jeg henta idag.

aspstein_komp12.JPG

 

aspstein_komp2.JPG

 

Jeg glemte å ta bilde av alle i farten. Jeg hadde ikke med med noe bra verktøy heller så jeg må stikke ned og hente de virkelig fete tinga en annen dag.

 

Disse skal hentes senere i uken.

aspstein_komp5.JPG

 

aspstein_komp3.JPG

 

aspstein_komp7.JPG

 

Og til slutt et par godbiter.

 

En litt stor kondenser?

aspstein_komp6.JPG

 

Og en helt enorm kompressor, hva er dette slags saker kjell erik??

aspstein_komp8.JPG

 

aspstein_komp9.JPG

Lenke til kommentar
Overklokk trenger utstyr for å hevde seg i verdenstoppen. Hva gjør vi da?? Vi skaffer han litt utstyr  :D

 

 

 

Og en helt enorm kompressor, hva er dette slags saker kjell erik??

aspstein_komp8.JPG

 

aspstein_komp9.JPG

5191212[/snapback]

 

 

Dette ser MEGET bra ut :)

 

Den store der er nok i største laget... må nok ha et eget kraftverk for å skaffe nok strøm da :)

Lenke til kommentar

Hehe den var større en den ser ut til. Dette var jo bare det jeg raska sammen på en halvtime. Håper jeg får litt mindre å gjør på jobb i slutten av uken så skal jeg ta med meg ordentlig verktøy og få plukket utav endel flere ting :)

 

Vil du helst bare ha 15 og 18 cc kompressorer + de rotaryene jeg finner. Eller skal jeg plukke endel 10 og 8,5 cc så du kan bygge endel singelstagere?

 

Hva med kondensere og slikt?

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Hehe den var større en den ser ut til. Dette var jo bare det jeg raska sammen på en halvtime. Håper jeg får litt mindre å gjør på jobb i slutten av uken så skal jeg ta med meg ordentlig verktøy og få plukket utav endel flere ting :)

 

Vil du helst bare ha 15 og 18 cc kompressorer + de rotaryene jeg finner. Eller skal jeg plukke endel 10 og 8,5 cc så du kan bygge endel singelstagere?

 

Hva med kondensere og slikt?

5191465[/snapback]

 

tar gjærne noen 10ccm og noen små kondensere også :)

Lenke til kommentar

Har kjørt en del tester på den nå. Jeg har ikke noe skikkelig å load teste den med, men har satt to hår torkare til å blåse varm luft på hver av evappene. Dette gir utrolig mye varme når de står bare 3cm fra evap, så det burde gi et hint om hvor bra denne takler load (håper jeg)

 

 

loaded.jpg

 

Bør duge dette? Den med dårligst temp er chilly's gamle type evap. Den med best er den nye evap revisjonen

 

light-front.jpg

 

Slik ser den ut i front

 

dark-light.jpg

 

Og slik i mørket.

Lenke til kommentar
Dritbra  :thumbup: 

Kjølerene blir bare penere og penere. Har du mekka kassen på denne selv??

 

Tjener du noe penger på å bygge utstyr til Kinc? Eller går det helst i null

5195687[/snapback]

 

Hei,

 

Konstruerte kassa selv men fikk hjelp på det lokale blikkenslager verkstedet til å knekke til delene :)

 

Tjener desverre ikke noe særlig på dette (enda), men det går da så vidt i pluss :)

Lenke til kommentar
Hei,

 

Konstruerte kassa selv men fikk hjelp på det lokale blikkenslager verkstedet til å knekke til delene :)

 

Tjener desverre ikke noe særlig på dette (enda), men det går da så vidt i pluss :)

5195789[/snapback]

 

Var det dyrt å få knekt til platene.

 

Må ivertfall ikke gå i minus.

Skal du begynne å bygge for all slags folk nå?

Lenke til kommentar
Hei,

 

Konstruerte kassa selv men fikk hjelp på det lokale blikkenslager verkstedet til å knekke til delene :)

 

Tjener desverre ikke noe særlig på dette (enda), men det går da så vidt i pluss :)

5195789[/snapback]

 

Var det dyrt å få knekt til platene.

 

Må ivertfall ikke gå i minus.

Skal du begynne å bygge for all slags folk nå?

5195900[/snapback]

 

 

Kostet velk ca 500kr for platene

 

Jeg bygger kjølere av alle slag til de som vil ha jeg nå :) Bare å sende PM med ønske/ bestilling

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...