Gå til innhold

Destiny - The Taken King! Xbox One samletråd.


Muggkaare

Anbefalte innlegg

Jeg har falt litt av Destiny. Og nå mistet oversikten.

Spilte gjennom "story" i release-måneden.

Skjønte ikke så mye bære av light levels og hvordan jeg kunne levle videre.

Har ikke noen å spille co-op med, siden det er meget begrenset når jeg har mulighet til å game, og da game flere timer i strekk.

MEN.......

Etter at Taken King kom, ser jeg folk skryter mye.

 

1. Hvor mange expansions er kommet etter oppringelig første utgave?

2. Trenger jeg å kjøpe de i mellom, eller kan jeg kjøpe Taken King som første utvidelse?

3. Hva koster eventuelt alle expansions når jeg har grunnutgaven av spillet?

4. Hva koster eventuelt KUN Taken King expansion, når jeg har grunnutgaven?

1. 3 utvidelser med The Taken King. 

2. Det står ihvertfall på butikken at The Taken King krever de forrige utvidelsene.

3. 599,- grunnet pakkepris med grunnspillet, kommer ikke for utenom av det jeg har sett. 

4. 369,- 

 

Edit: Dette her gjelder PS4 versjonen av spillet, kan være priset annerledes hos XONE. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å finne noen som er på samme sted som deg i storyen blir vel heller vanskelig. Jeg har etterhvert fått litt folk på vennelisten som spiller Destiny. Vi ender alltid i samme party og har den sosiale delen der, så når en trenger hjelp med en boss eller et mission så joiner en eller to andre der det trengs. Synes det er en grei måte å gjøre det på. Får hjelp der det trengs, en har noen å prate med osv.

Lenke til kommentar

Dersom det er noen som er interessert i å ta King's Fall, legg meg gjerne til. Vi er en gjeng med noen norske spillere som ofte mangler én. Vi gjør også andre ting som weekly, daily, strikes, Court of Oryx, osv.  Send gjerne en beskjed dersom du legger meg til, titter altfor sjeldent på followers :) Gamertagen min er keung360

Lenke til kommentar

Jeg legger dere til :) Liker ikke å bruke LFG, er altfor mange folk som stresser og kjefter om noen tabber seg ut, men jeg har ikke noe i mot å forklare hvordan raidet fungerer og heller ikke noe i mot at folk feiler. Har gjort det samme selv, og gjør det til tider fortsatt. Jeg sender dere party invite når vi trenger folk og jeg ser dere er på.

Endret av keungz
Lenke til kommentar

Om det noen som fortsatt trenger raid kan jeg godt være med i løpet av uka. Har gjort det noen ganger før, så vet i det minste hvordan mesteparten gjøres.  :wee:

 

Har spilt en del Iron Banner i går og i dag, er i hvertfall ikke elendig på PvP lengre. Viktig å høre etter lyden fra Sunbreaker activation, da er det bare å springe vekk så fort som mulig. Satser på at jeg rekker opp mot rank 5 ila. morgendagen med mindre det blir raid på alten.

 

Adda

Lenke til kommentar

Vi tok raidet i dag, men blir sikkert å gjøre den på fredag også. Vi pleier å starte ca kl. 17-18. :) Må få gjort den på Warlocken og Titanen min. Hva er gamertagen din Yngve05?

Har ennå ikke fått tid til Iron Banner, men håper jeg får spilt litt på fredag. Blir en "kosekveld" med øl, party og Destiny :) Høres ut som om det kan lønne seg å delta i disse PvP-eventene.

Endret av keungz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...