Gå til innhold

Forumtreff i Oslo 25. februar! --Avlyst!--


kanin333

  

31 stemmer

  1. 1. Når møtes vi?

    • 16:00
      2
    • 17:00
      5
    • 18:00
      4
    • 19:00
      5
    • 20:00
      6
  2. 2. Hvor skal vi spise?

    • Fridays
      8
    • Peppes
      11
    • Annet sted (kom med forslag)
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt lyst til å bli med om det ikke er for seint, for det hadde vært artig å se personer og ikke bare avatarer, men hvordan er det det "fungerer"? Presenterer en seg med nicket eller det vanlige navnet? Synes det er litt skummelt også, for her er en jo i hvert fall halvveis anonym, da er en ikke det noe mer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Dette blir ikke blir ikke mer kleint en man gjør det til selv. Om det skulle vise seg at vi er en gjeng med idioter, vel da er det bare å stikke hjem igjen. Men jeg tror det er langt mer sannsynlig at du møter på et parr andre folk i omtrent samme alder med mange felles interesser.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Jeg kan komme men det er på en betingelse og det er at jeg får lov til å være pseudonym... det vil si at jeg er anonym med dekknavn.. Nesten slik som våre nick fungerer. Egentlig så synes jeg at det er viktig å skille mellom virkeligheten og det som er på forumet her når vi møtes for det er mye som kan være misforstått. Kanskje bare jeg som synes det er viktig da jeg må innrømme at jeg har nok provosert folk og har en del meninger som folk er sterkt i mot så er nok ikke alle som er like glad i meg. Uansett så kan jeg komme den 25 februar eller senere. Jeg har også behov for overnatting så hvis noen kunne bistå med en sofa eller lignende så er det meget fint. Om ikke det er mulig og det er fler enn meg som trenger overnatting så har jeg erfaring med Oslo natta uten noe sted å oppholde seg eller så koster det 600 kroner natta på Anker hostel for de som ikke tørr.

 

Hvis noen synes at jeg er skummel eller tror at jeg har onde hensikter så kan jeg godt la være å komme men jeg vil jo møte nye folk og syns at dette er en fin mulighet til det så hvis jeg også er velkommen så møter jeg gjerne opp til et hyggelig forumtreff og jeg er med på det meste så jeg kan tilpasse meg etter de som er litt mer nøye så jeg er ikke vanskelig å ha med å gjøre. Bare vanskelig å snakke med/til :p

Lenke til kommentar

Jeg kan komme men det er på en betingelse og det er at jeg får lov til å være pseudonym... det vil si at jeg er anonym med dekknavn.. Nesten slik som våre nick fungerer. Egentlig så synes jeg at det er viktig å skille mellom virkeligheten og det som er på forumet her når vi møtes for det er mye som kan være misforstått. Kanskje bare jeg som synes det er viktig da jeg må innrømme at jeg har nok provosert folk og har en del meninger som folk er sterkt i mot så er nok ikke alle som er like glad i meg. Uansett så kan jeg komme den 25 februar eller senere. Jeg har også behov for overnatting så hvis noen kunne bistå med en sofa eller lignende så er det meget fint. Om ikke det er mulig og det er fler enn meg som trenger overnatting så har jeg erfaring med Oslo natta uten noe sted å oppholde seg eller så koster det 600 kroner natta på Anker hostel for de som ikke tørr.

 

Hvis noen synes at jeg er skummel eller tror at jeg har onde hensikter så kan jeg godt la være å komme men jeg vil jo møte nye folk og syns at dette er en fin mulighet til det så hvis jeg også er velkommen så møter jeg gjerne opp til et hyggelig forumtreff og jeg er med på det meste så jeg kan tilpasse meg etter de som er litt mer nøye så jeg er ikke vanskelig å ha med å gjøre. Bare vanskelig å snakke med/til :p

Realitet: Det er 28 Februar idag. Ergo, dette arrangementet er avlyst per nu, men det jaktes på ny dato.

Lenke til kommentar

Jeg kan komme men det er på en betingelse og det er at jeg får lov til å være pseudonym... det vil si at jeg er anonym med dekknavn..

Kremt. Det er jo litt av poenget, å bli kjent med personen bak nicket. Jeg har rimelig mange rare meninger også, men det stopper meg ikke fra å møte folk med det virkelige navnet mitt.

 

Men nå er jo dette avlyst, så vi får vente på neste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...