Gå til innhold

Naruto på norsk-TV! Nei, og atter NEI!


Anbefalte innlegg

Nå skal de tydeligvis (i følge mine kilder) sende Naruto på norsk-TV! Hva mener folket om dette!? Jeg mener det er helt uhørt! Hvis De begynner med det, vil Naruto bli sett på som en barne-serie.. Hvis noen så mye som nevner Naruto på skole/jobb ol. vil vi bli ledd av..!

 

Vi må stoppe dette! Koste hva det koste vil! Men hvordan..?

 

edit: Må legge til at serien blir sannsyneligvis sensurert MASSE, og helt sikkert dubbet! :no:

Endret av mads89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten å ha sett en eneste episode, har jeg alltid tenkt på Naruto som barneserie.

Alle ser jo ut som unger, og de fleste blodfansa er unger. Go figure.

Hva vet vel du om at de fleste "bloodfans," som du så fint kaller det, er unger! :roll:

 

Uansett, så må vi gjøre noe for å stoppe dette! Vi kan ikke bare sitte her å la "Naruto-spiriten" bli ødelagt! Underskriftskampanje elns. burde hjelp.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Uten å ha sett en eneste episode, har jeg alltid tenkt på Naruto som barneserie.

Alle ser jo ut som unger, og de fleste blodfansa er unger. Go figure.

Vel, da er det på tide at du ser en episode eller ti.

 

Når det gjelder topic i denne tråden så er jeg også sterkt imot at Naruto skal sendes på norsk tv. Om Naruto kommer til Norge så vet vi alle hva som vil skje. Det vil bli dubbet med noen meningsløst dårlige norske stemmer, og vil bli sendt på Tv2 på morgen-barnetv lørdag eller søndag sånn i 9-10 tida, omtrent den tida de sender Pokemon og de greiene der nå. I tillegg vil det bli sensurert ned til det ugjenkjennelige.

Død over dem som prøver å få Naruto på norsk tv. Det er ille nok at det snart blir sendt dubbet i USA. :no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det vil jo føre til at flere begynner å like Naruto. Er ikke det en bra ting?

Det er både positive og negative sider. For det vil også føre til at naruto får et enda større stempel som barneserie. Ikke at jeg bryr meg noe videre, men jeg tror ikke jeg ville like fullt av små unger som løper rundt og leker at de er Naruto, Sasuke eller noe sånt.

Se bare på hva som skjedde med Pokemon etter at det kom til Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...