Gå til innhold

kan slettes


lfnsr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens,

 

 

21 januar ifjor ble en bil jeg eier stjålet. Det første jeg gjorde var å ringe politiet å melde fra om dette. Hun jeg snakket med spurte om all informasjon om bilen, regnr, farge, lokasjon osv osv, MEN hun sa aldri at jeg måtte komme innom å skrive under for at anmeldelsen skulle være gyldig?! Så da har jeg gått i over 1 år, i god tro om at bilen var anmeldt stjålet.

 

For et par dager siden fikk jeg en telefon fra et inntauingsfirma, som hadde funnet bilen 1 mars ifjor. Denne ble da tuet inn, og jeg skylder nå mellom 60.000kr-70.000kr i parkering for denne bilen?! Hun sier at det er jeg som må betale dette, siden bilen ikke ble meldt stjålet? Er dette min feil? Ikke nok med at jeg måtte betale årsavgift på denne ifjor, men nå blir det pina meg med i 2014 også....! (Bilens verdi er ca 4.000kr-5.000kr)

 

Hva skal jeg gjøre? HJELP!

For det første så skal du ikke betale en dritt : Det du gjør , er å ta det opp med politiet - og si at den ble stjålet og nå er det min skyld plutselig ? og nå skal du betale for parkering - ikke vis svakhet - hvis du lar dem snakke så kommer de til å overtale deg til å betale. det må du ikke la dem. For det første når de tauer inn bilen din de må si ifra til eieren at de har gjort det. Snakk med din advokat, men jeg hadde snakket med politiet først. Men husk en ting ikke vær du å betale noe du ikke skal. Det er derfor vi har advokater når slike som deg ikke klarer å forsvare seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...