Gå til innhold

First Stop Entertainment Youtube-kanal: Store ting på gang. - Følg med på oss!


Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen!

 

Vi er First Stop Entertainment,  vi er en upcomming Youtube Kanal og Gaming & Teknologi Community.

 

Vi er i gang med å lage en hel del produksjoner og vi gleder oss, og venter i spenning til å virkelig komme i gang!

Ta gjerne en tur innom våre kontakt portaler.

 

https://www.facebook.com/FirstStopEntertainment

 

https://www.youtube.com/channel/UCkF7F5IaOnYa4HmbbYtzzmQ

 

https://twitter.com/F_S_Eofficial

 

Vi er ennå i oppbygnings fasen, men dere får gjerne følge, like og subscribe oss, for det hjelper oss vanvittig!

 

 

Hva synes dere? kom gjerne med spørsmål!

 

 

MVH

 

FsE Crew

Endret av First Stop Crew
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kunne jo vært interessant, men vet jo ennå ikke hva dere driver med. ;) Ellers ville jeg ryddet opp i skrivefeilene, det var rimelig mange av dem

Takk! Ta en titt på våre sider.  Skal stille tastaturet inn på Norsk igjen.

 

 

Mesteparten av dem var jo på engelsk da. "Upcomming", "be patiently", "off a series of tweets". Sikkert ikke SÅ viktig, men virker kanskje litt uproft med småplukk i annenhver setning. ;) Stavekontrollen tar heller ikke særskrivingsfeil som "oppbygnings fasen" og Youtube Kanal".

Lenke til kommentar

Så.. Har dere droppet prosjektet alt?

 

 

Hvis ikke burde dere:

1. Faktisk komme med innhold

2. Ikke reklamere med at innhold kommer på tidspunkter dere ikke klarer overholde

3. Stramme opp språket! Det er alt for dårlige formuleringer og alt for mange skrivefeil (spesielt på de engelske utgavene...)

4. Har dere ambisjoner om å faktisk nå ut internasjonalt eller skal dette være norske gamers for nordmenn? Mulig dere sitter inne med mye innhold, hvis ikke tror jeg det er lurt å velge seg en gruppe fremfor å ha litt på norsk og litt på engelsk om hverandre.. Evt. ha en norsk undergruppe om majoriteten av innholdet skal være på engelsk?

 

 

Tror dette kan bli kult om dere faktisk gjennomfører, men husk at innhold er det som betyr noe, ikke grupper på face og twitter, og ei heller fancy navn og logo.....

 

 

Lykke til folkens!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så.. Har dere droppet prosjektet alt?

 

 

Hvis ikke burde dere:

1. Faktisk komme med innhold

2. Ikke reklamere med at innhold kommer på tidspunkter dere ikke klarer overholde

3. Stramme opp språket! Det er alt for dårlige formuleringer og alt for mange skrivefeil (spesielt på de engelske utgavene...)

4. Har dere ambisjoner om å faktisk nå ut internasjonalt eller skal dette være norske gamers for nordmenn? Mulig dere sitter inne med mye innhold, hvis ikke tror jeg det er lurt å velge seg en gruppe fremfor å ha litt på norsk og litt på engelsk om hverandre.. Evt. ha en norsk undergruppe om majoriteten av innholdet skal være på engelsk?

 

 

Tror dette kan bli kult om dere faktisk gjennomfører, men husk at innhold er det som betyr noe, ikke grupper på face og twitter, og ei heller fancy navn og logo.....

 

 

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen.

 

Igjen beklager skrivefeil. "Jeg" har faktisk dysleksi, men prøver så godt jeg kan.

 

I å med at alle som jobber med og i First Stop ikke får lønn, eller får noen verdi fordeler av dette, er vi nødt til å forholde oss til mye kvelds og helg arbeid.

 

1. Vil du ha innhold så send gjerne en epost til oss med hva du har lyst på så skal vi svare deg der.

2. Om vi ikke reklamerer, skaper vi ingen forventning, men beklager svikt i datoen denne gang.

3. ...

4. Vi jobber med det, vi kommer til å endre siden på face til norsk.

Men ønsker å kjøre dobbelt opp med både engelsk og norsk på Twitter og siden face.

 

Takk for det! Det blir kult! Selvfølgelig innhold som betyr noe.

 

sponsring osv er i arbeidsfasen ennå, men ta kontakt om du vil spytte inn noe cash!

 

Mvh

FSE Crew

Lenke til kommentar

Gøy å se at folk satser på YouTube! Skal titte innom litt fremover! :)

 

Mitt største tips er å planlegge mindre og produsere mer. Verdens beste idé fungerer sannsynligvis ikke like bra som man skulle tro, men når man får videoer ut og ser responsen lærer man mye! Hør hva folk sier, men dere trenger ikke nødvendigvis gjøre som de sier. Kan tenke meg at Prebz og Dennis eller Noobwork hadde fått krass kritikk på dette forumet, selv om tusenvis ser på videoene deres daglig. :)

 

Det aller viktigste er dog å sette et skjema dere vet dere kan holde dere til, og så eventuelt endre senere. F.eks en video i uka.

 

Lykke til! :)

Endret av Huginn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Hva har dette med tråden å gjøre?

 

Se første filmen på youtube kanalen deres, og les artikkelen Zash linka til så forstår du det. ;)

 

Det var ingen videoer der sist gang jeg sjekka...

 

De informerte ikke oss i tråden om at de hadde lasta opp videoer, jeg har sjekka ofte men det har aldri vært noen videoer så jeg ga bare opp...

Lenke til kommentar

Gøy å se at folk satser på YouTube! Skal titte innom litt fremover! :)

 

Mitt største tips er å planlegge mindre og produsere mer. Verdens beste idé fungerer sannsynligvis ikke like bra som man skulle tro, men når man får videoer ut og ser responsen lærer man mye! Hør hva folk sier, men dere trenger ikke nødvendigvis gjøre som de sier. Kan tenke meg at Prebz og Dennis eller Noobwork hadde fått krass kritikk på dette forumet, selv om tusenvis ser på videoene deres daglig. :)

 

Det aller viktigste er dog å sette et skjema dere vet dere kan holde dere til, og så eventuelt endre senere. F.eks en video i uka.

 

Lykke til! :)

 

Tusen takk for kommentaren :)

Vi kommer til å jobbe for å lage god underholdning og innholdsrike innslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...