Gå til innhold

[Løst] Gaming laptop - ASUS G750JM vs Multicom Xishan W370S


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny bærbar pc og kom over ASUS G750JM 17.3" Full HD, som jeg har fått inntrykk av at er en veldig solid pc.

 

Jeg ønsker egentlig ikke og betale mer en 8-9000 kr, men vist det er mye maskin for pengene så vurderer jeg å kansje kjøpe Asus G750JM.

 

Jeg spiller Diablo, football manager og etterhvert spill ala Assassins Creed.

Bruker også av og til Photoshop og trenger litt lagringsplass for bilder, musikk og video.

 

Design og kvalitet er mye, men ikke alt. Så derfor lurer jeg på om jeg burde satse på å kjøpe denne.. Eller er det billigere og nesten like gode alternativer?

 

Setter pris på om dere tar 1 minutt til og komme med en kommentar og kansje ett tips eller 2.

 

Kommer til og bestille ny laptop ikveld. Asus G750JM kommer med 750 GB snurredisk, eller Multicom Xishan W370S kommer med 240 GB mSATA SSD pluss lagringsdisk på 1 TB.

 

Akkurat nå føler jeg mest for Xishan fra multicom

Endret av Prestof
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel har lest at denne Asus maskinen er god bygg kvalitet og støyer ikke så veldig mye sammenlighet med multicom maskiner, men den er vel noe stor etter min mening vertfall, kanskje ikke den enkleste maskinen å ta med på ferie siden de er veldig store å klompete.

  • 17,3" 1920x1080
  • Intel® Core™ i7-4700HQ
  • 8 GB RAM
  • 8 GB SSD + 750 GB harddisk
  • GeForce GTX 860M 2 GB

 

Er et veldig bra oppsett det, men ut i fra prisguide, virker ut som 10 000 kr er billigst.

 

Riktignok vil et:

Multicom Kunshan P170S 17.3" Full-HDMatt Intel Core i7-4700MQ, 8GB, 1TB 7200 Hdd, AMD Radeon R9 M290X 4GB, DVDRW, Uten operativsystem gi noe bedre ytelse i krevende spill, f.eks Metro 2033, crysis 3 etc. Men så blir det nok mere støy, og kan sammenlignet mot billigere GTX 870m.

Lenke til kommentar

Velkommen i klubben! Mottok selv denne pcen igår og har vært en fryd og bruke den lille stunden jeg har hatt mulighet til! Jeg gikk fra og ikke ha SSD til og ha det på denne og jeg merker allerede en enorm forskjell.

 

Nå spiller jeg stortsett bare LoL, så har ikke så mye og si om spillytelse ennå, men regner med jeg prøver meg fram snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...