Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Begynt å blitt tynn i håret. Mann 25


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest mann 21

Har selv prøvd dette produktet i over 1 år og ingen virkning utenom en mye lettere lommebok. Dette er et dyrt produkt! Recrea forte fikk jeg mer hell med å få et mye mørkere hår, men måtte stoppe dette fordi det svidde i hodebunnen når jeg brukte det, masse etanol i dette produktet. Det beste er å bare la naturen gå sin gang :)

 

 

Et lite tips til dere som lider av hårtap. For all del, IKKE bruk luer, caps etc. Det dreper mer enn det gjør nytte.

 

Jeg kan anbefale et produkt som heter "Arcon Tisane". Link til produktet. De som er mann her burde kjøpe den pakken som inneholder Biosprayen og. Du får kjøpt det på din lokale helsekost forretning.

 

Jeg er foresten 22, og lidet av tynt hår, såkalt genetisk hårtap. Har nå brukt produktet i snart 3 månder og er blitt mye mer fyldig i håret. Synes det virker.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Ja dette er ett vanlig mannlig "problem"

 

Jeg begynte også å bli tynnere i toppen i en alder av 22-23 (er nå 25) Kom som et lite sjokk egentlig. Heldighvis har det stoppet opp for en periode og jeg har såpass greit med hår at jeg føler jeg kan ha hår på hodet uten at folk tenker over mitt lille hårtap. : )

 

Men jeg er klar over at jeg har hårtap i genene, og er forberedt på å holde det kort når neste fase skulle komme !

 

Det beste, er som sagt, ta det som en mann. Blir det for tynt, ikke bli deprimert og prøve all slags fantasikurer og lage rare sveiser for å skjule hårtapet.

 

Når jeg opptaget mitt lille problem for et par-tre år siden begynte jeg, kanskje litt vel dramatisk, og barbere det rimelig kort ned (2-3mm) over hele hodet. Og jeg merke til at damedraget var bedre med kort/lite hår på hodet. :) Så lenge du klarer å innfinne deg selv med dette mannlige fenomenet og akseptere det, så har man ingen sorg i vente.

 

 

Hår er jo en del av personligheten til folk, men det finnes så mange værre ting som kan skje enn dette.. tenk heller på det.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...