Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Litt info om testosteron øker : )


Tom-Stian

Anbefalte innlegg

Jeg brukte testo boosters i 1 måned, men det var dog bestilt fra utland med en feit miks av urter, tror ikke alt var lovlig i Norge, men det kom igjennom tolla.

 

Fungerte knall, kjente styrken øke, aggresjonen koke over, kviser stakk ut i trynet og fikk den der "alpha" følelsen...

 

Men bestemte meg for å kaste halve boksen med tanke på at det kanskje ikke er så lurt å være avhengig av piller for å ha testosteron produksjon.

 

Glad er jeg for det... Nei gutt, bare bruk pengene dine på MYE ren mat, essensielle fettsyrer og kreatin. Da skal du se at resultatene kommer, og blir der mye lengere enn hva noe annet kan gjøre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men!!! Har hørt creatine er så og si ubrukelig hvis du ikke bruker proteinpulver?

Jajajajajajajajajaaaaaaaa...

 

 

Hva er proteinpulver?

 

Du kan sammenligne det med tomatsuppe... Det er bare proteiner i pulverform, eller MAT i pulverform om du vil...

 

Noe som dog stemmer om kreatin er at det må tas sammen med karbohydrater. Kreatin tatt alene vil ikke tas opp i kroppen fordi det må binde seg til noe for å kunne tas opp. Sagt litt enkelt vel å merke...

Lenke til kommentar

Testosteron booster: Innta Magnesium, vitamin b6 og sink, byggesteiner for testosteron (også kalt ZMA), det samt styrketrening og god natts søvn er oppskriften jeg har funnet på å øke testosteron nivåer på mest helsemessige måte.

 

Litt usikker på hvor mye mine nivåer har gått opp, men jeg sover i allefall sykt godt om natta :thumbup: , og styrke har økt + at jeg føler meg mer energisk. Så noe har skjedd.

 

Uansett føler jeg ZMA veien er tryggere enn alt det andre som finnes på markedet.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Har skjønt at mye av dette proteinpulveret har null effekt, over en viss mengde vil proteinet bare utskilles fra kroppen. Bortkastede penger.

 

All den kunstige driten er et tveegget sverd. Gå for økologisk dyrket mat, da har man størst sjans for å få i seg de stoffene kroppen trenger (pga bedre jordkultur).

Endret av Fjellvåken
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...