Gå til innhold

Kjøp av Bærbar pc 15.6 inch GTX 1060/1070/1080


Bruker1227

Anbefalte innlegg

Hei har tenkt å kjøpe en ny bærbar pc som kan brukes til alt mulig. Har en stasjonær fra før av, men har lyst på en bærbar pc som jeg kan bruke når jeg reiser rundt og på skolen. Har tenkt å bruke den mest til spilling, se serier og skole arbeid. Har tenkt på en laptop med skjerm som er 15.6 inch, har en bra prossesor og  et skjerm kort som er VRReady :) Har sett litt hos multicom og komplett:

 

https://www.komplett.no/product/894787/pc-nettbrett/pc-baerbar/gaming-pc-er/asus-rog-gl502vm-156-fhd-matt-g-sync

 

Hva er forskjellen mellom disse to og bortsett fra at Asus'en har en ssd?

 

http://www.multicom.no/multicom-kunshan-p651r-156-full-hd/cat-p/c/p10634632

 

Det haster ikke med ny laptop så kan jeg gjerne vente hvis det er lurt. Hvis dere har noe flere eller bedre forslag gjerne link dem  :w00t:  Har ikke så mye å si hvor mye den koster så lenge ikke det er mer enn 15-16k. Er det lurt å vente lengre?

 

TAKK

Endret av Bruker1227
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får den som Cowboystrekk lenket til  -  den samme som i lenken i første post  -  uten SSD, så da er det bare å kjøpe seg SSD og sette inn selv. På flere Clevo-modeller har Multicom igjen begynt med å tilby egen-konfigurasjon av hardware, som de gjorde mye mer av før i tiden. Det er ingen andre forhandlere her til lands - meg bekjent - som tilbyr kundene en like stor grad av valgfrihet, så det er litt underlig at det er Multicom du klager på for dette, synes jeg.

Lenke til kommentar

Å ja, jeg glemte Dell.

 

Jeg får legge til at jeg er enig i at Multicom's Clevo'er ikke er så konfigurerbare som de var for noen år siden, så hvis det var det kritikken gikk på, så har jeg misforstått, og ber om unnskyld. Men de (og Dell) ligger uansett langt foran andre forhandlere når det gjelder valgfrihet for laptop-kunder. Jeg har forresten også mailet Multicom og gitt dem kjeft for dette, for et par år siden.

Lenke til kommentar

Den Asusen (Strix GL502VM) det linkes til ovenfor er nok en av de bedre alternativene som er å få tak. Anbefaler deg å se på anmeldelser på youtube av den av feks Dave2D :)

 

Venter selv på noe ala 1050 slik at jeg kan få tak i litt mer bærbare maskiner (og samtidig slippe disse skikkelige stygge gamer-rettede designene :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...