Gå til innhold

Proshop, garanti m570


Anbefalte innlegg

Hei jeg har sendt to datamus til reprasjon på garanti. Den ene mus har et defekt museklikk på venstre knapp.

 

Den andre fungerer forsåvidt men har et høylydt og hardt klikk. Kjennes litt skranglete. Jeg åpner sak og får en automatisk beskjed om å sende inn varer. Så går det en måneds tid...

 

Svaret kom i dag.

 

 

Hei!

 

Vi har nå kontrollert varene du returnerte til oss.

1 . PID: LZ11885

Denne varen er defekt men er skrudd på og forseglingen er brutt og er ikke komplett (mangler ball).

 

2. PID: LZ252CF

Denne finner vi ingen feil på, alle knappene fungere som de skal.

 

På bakgrunn av dette er saken avvist. Ønsker du å få de returnert (125,- kr i frakt) eller skal vi skrote dem?

 

 

Logitech har 3 års garanti. Nå føler jeg meg ikke så sikker. Kan de gjøre dette? Jeg har varslet at jeg kontakter forbrukermyndighetende dersom de ikke nedrer holdning. Surt å holde på slik..

 

Jeg tenker ikke å la dem få skrote dem. Det blir alt for lettvindt etter å ha solgt meg varer som ikke holder et år engang.

 

Noen inputs?

 

Mvh Sigurd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte du inn den første uten ta med alle delene? I så fall kan du takke seg selv. Første bud på retur er å pakke sakene så komplett som mulig. Dersom du har brutt garanti-forsegling også har du nok en dårlig sak, både mot ProShop og Logitech

 

Og så lenge den andre fungerer fint teknisk skjønner jeg at du ikke får retur på den heller. Det estetiske i et høyt klikk er neppe garantisak, forøvrig høres det ut som om den har gåt i gulvet å blitt ørlite skjev i knappen?

 

Jeg har forøvreig handlet endel hos ProShop, med et par returer også, det har alltid opptrådt raskt og ryddig overfor meg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...