Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Steam store er nede ser det ut til? For stor pågang? Skulle kjøpe 4x Sacraboar til ungene og meg.

 

Virker som både Steampowered.com og GamersGate.com er nede samtidig? Kommer heller ikke inn på Steam-klienten ("Steam is having trouble connecting to the Steam servers"). Noen som har glemt å betale mafiaen for "beskyttelse", mon tro? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi diskuterte og informerte om tilbud på Steam :)

 

Akkurat nå er det stort sommersalg med opptil 80% avslag på noen spill. Det er også salg på samlepakker og DLC.

 

Frem til klokken 19 i kveld er det også ekstra salg på noen få spill, regner med at det kommer nye klokken 19.

 

:D

 

Må bare rette på den første faktaen du kommer med. Det er opptil -95% avslag :new_woot:

Lenke til kommentar

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi diskuterte og informerte om tilbud på Steam :)

 

Akkurat nå er det stort sommersalg med opptil 80% avslag på noen spill. Det er også salg på samlepakker og DLC.

 

Frem til klokken 19 i kveld er det også ekstra salg på noen få spill, regner med at det kommer nye klokken 19.

 

:D

 

Må bare rette på den første faktaen du kommer med. Det er opptil -95% avslag :new_woot:

Takk for det :p

 

 

er vell endel som har kjøpt spill mens det er så blillig som spill bør være =)

jeg kjøpte codemasters pakka. i dag har steam lasta ned litt over 20GB alt :O

Jepp, serverne dems pleier å slite når de har slike tilbud :p

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å gå OT, men jeg gikk inn på GET for å sjekke driftstatus der jeg bor.

 

Følgende informasjon er skrevet der jeg bor:

For tiden kan Get-kunder oppleve problemer med å nå enkelte utenlandske nettsider, blant annet Microsoft.com og XBox Live. Vi arbeider med å finne årsaken til problemet, og beklager eventuelle ulemper dette medfører.

 

Jeg kjøpte noen ting sent i går før jeg la meg og hadde tenkt å laste ned dette når jeg kom fra jobb, men her er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...