Gå til innhold

Leasingavtale for nyetablerte selskap\firma


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg driver mitt eget firma (enkeltmannsforetak) som jeg startet for 2-3 måneder siden. Jeg har min første kunde klar der jeg og kunden har blitt enig om et beløp pr måned basert på leasing. Kunden er også ganske nyetablert enkeltmannsforetak (4 måneder). Jeg sliter med å få etablert leasingavtale da verken jeg og kunden har noe drift å vise til bortsett fra 3-4 måneder.

 

Kjenner dere noen som er mer fleksible enn de større leasingselskapene som vi kunne benyttet for å etablere en avtale? Det må jo da finnes noe muligheter for nyetablert selskaper. Setter pris på om dere kan komme med noe innspill og informasjon. Dette gjelder salg av hardware og software (IT).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, jeg skal stå for alt, levere produkter og tjenester til kunden. Ingen andre firma er involvert enn mitt. Jeg er klar til å levere produkter\tjenester, og kunden er klar til å ta imot dem på leasing, problemet er at vi sliter med å få til en leasingavtale med finansieringsselskap da vi begge er nyetablert. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig, burde vel være en mulighet for nyetablerte selskaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...