Gå til innhold

Destiny - The Taken King! Xbox One samletråd.


Muggkaare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste et sted at de skal gradvis legge til year one exotic blueprint så de kan oppgraderes til year 2. Jeg har slettet alt av raid gear og en god del exotic. Ting jeg ikke brukte likevel som opptar plass. Tenker at det er en grunn til at xur fortsatt selger year one exotic. Vil være meningsløst å selge de så dyrt om de ikke kan brukes til noe senere.

 

Jeg skal farme exotic når jeg får kjøpt nye Three of Coins, håper å få exotic autorifle med arc eller et annet primary med ekstra skade.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Sikker på det, jeg tolket det slik at de legger til nye exotics gradevis. Alt som er year 1 nå bortsett fra de som har blitt med over til year 2 er ubrukelig for oss. Grunnen til st xur fortsatt selger de er for folk som ikke har TTK

Lenke til kommentar

Så ikke den, men tenkte mer på i kveld, blir borte noen timer, men er vel klar i 6-halv 7 tiden om noen er interessert.

 

Vet ikke om jeg har adda alle herifra, så slenger ut GT: TheFireHunter

 

Kjøpte legacy engram fra xur for å forhåpentligvis få et bra våpen å upgrade til Y2, endte opp med å få y1 Hawkmoon.  :nei:

Endret av Yngve05
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du trenger ikke å oppgradere, så lenge du har funnet det våpenen et sted fra før, som også er tilgjengelig som Y2 versjon er det bare å kjøpe den i kiosken, så hvis du har alle Y1 exotics trenger du ikke å kjøpe legacy engram.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg har falt litt av Destiny. Og nå mistet oversikten.
Spilte gjennom "story" i release-måneden.
Skjønte ikke så mye bære av light levels og hvordan jeg kunne levle videre.
Har ikke noen å spille co-op med, siden det er meget begrenset når jeg har mulighet til å game, og da game flere timer i strekk.

MEN.......

Etter at Taken King kom, ser jeg folk skryter mye.

 

1. Hvor mange expansions er kommet etter oppringelig første utgave?

2. Trenger jeg å kjøpe de i mellom, eller kan jeg kjøpe Taken King som første utvidelse?

3. Hva koster eventuelt alle expansions når jeg har grunnutgaven av spillet?

4. Hva koster eventuelt KUN Taken King expansion, når jeg har grunnutgaven?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...