Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

HTC Mozart er i støpt aluminium, så kvaliteten bør være grei på den. Ellers er vel HTC kjent for å lage bra hardware.

 

Hvis du ikke skal ha import, står det mellom HTC Mozart, Trophy, Samsung Omnia 7 eller LG Optimus i første omgang. Det kommer definitivt flere WP7-mobiler i tiden fremover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte på podcasten til engadget der de går igjennom alle telefonene hardware messig. Konklusjonen var at Samsung Omnia 7 var den beste. Av Mozart og Trophy syntes de Trophy så mye penere ut, og at HD7 blir altfor stor.

Lurer litt på om jeg kanskje skal vente på Samsung likevel, eller gå for trophy.

Får vente til dem tester telefonene mere inngående.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg bestilte Omnia 7 i natt faktisk :p Ble solgt av den videoen.

Differansen mellom Trophy og Omnia7 er ca 600-700 kr.

Jeg regner med at mobilene kommer til Norge i uke 44. Som da er månedsskiftet oktober/november.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nei, det ene bildet var jo feil til og med :p Men Deal.no er en topp butikk. Har faktisk kjøpt mine 3 siste mobiler der.

 

Leser at Omnia 7 ikke kommer til Norge samtidig som Mozart, Trophy og Optimus. Da spørs det om 7.11-datoen til Deal stemmer. Men da er Expansys et alternativ.

 

Ser forresten at det ligger 300+ apps og spill på Marketplace nå. Som vi ikke får noe glede av....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

det som er dumt med at vi ikke får brukt marketplace, er at det kommer til å ta ekstra lang tid før vi får norske nytte app'er som Trafikanten, Flytider osv.

Håper noen finner en eller annen fiks løsning så vi kan laste ned apps i norge.

Regner med at det er mulig å laste ned apps hvis du har en amerikansk Windows Live ID. Men det kan hende det kun blir gratis-apps, jeg regner med at det er sperret for norske bankkort.

Jeg får hvertfall tilgang til WP7 Marketplace i Zune 4.7 med den amerikanske WL ID-en min.

Lenke til kommentar

Try before you buy sier nettsiden til Marketplace. Kanskje man kan laste ned noen spill og teste dem ?

Møtte en kamerat på vei hjem fra jobb. Han er elektriker og bruker HTC på jobben for å få inn jobber og levere timelister osv. Kjørte Win Mo 6.5. Fy faen ga meg frysninger. Husker min tid med en touch diamond som det var så jævlig pes med innstillinger osv. Internett var tregt og rævva. Var en befrielse å bruke iPhone.

Håper for all del WP7 er like lett som iPhone. Hater egentlig Apple, men faen så god iPhone 4 er:)

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Jeg bestilte Omnia 7 i natt faktisk :p Ble solgt av den videoen.

Differansen mellom Trophy og Omnia7 er ca 600-700 kr.

Jeg regner med at mobilene kommer til Norge i uke 44. Som da er månedsskiftet oktober/november.

 

Tok og bestilte Omnia 7 eg me igår etter eg såg videoen:) Men det var frå komplett da. Håpe berre Microsoft får opp farta med og ordna xboxlive'n og marketplace'n til oss i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg må slutte å se gjennom WP7 Marketplace. Ser på alt jeg går glipp av :/

Forresten irriterende å se at Deal endrer forventet dato for Omnia 7 hver dag. Det betyr vel at den ikke kommer så tidlig allikevel...

Lenke til kommentar

Try before you buy sier nettsiden til Marketplace. Kanskje man kan laste ned noen spill og teste dem ?

 

Microsoft har lagt inn trial mulighterer fra grunnen av i WP7 Marketplace, utviklere kan velge to forskjellige trial varianter.

 

- Tidsbegrensing

- Funksjonsbegrensing

 

Utviklere kan enkelt legge inn den begrensingen de selv ønsker og om du liker programmet/spiller så trenger du bare å betale for å låse opp full funksjonalitet.

 

Når det kommer til telefonene så er jeg fryktelig i tvil. Omnia 7 frister, men vil ikke bestemme meg før jeg vet at den er god for docking. Har 2 Galaxy S i huset, men liker ikke at de har plassert USB-porten på toppen av telefonen. Da liker jeg mye bedre HD2 som har den på bunnen slik at man enkelt kan putte den ned i en dock, være det seg i bilen eller hjemme.

 

Fant nå ett bilde som viser at USB-porten er på toppen, skjønner ikke hva som er logikken bak dette.

 

HTC virker også å være langt bedre på ekstrautstyr generelt. Er umulig å oppdrive dockingstasjoner for Galaxy S.

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Jeg får ikke sett marketplace.. må vel ha noe software installert på maskinen kanskje? Tror nok Omnia bli sen, men jeg regner med at det ikke blir vanskelig å få tak i telefonen når den først kommer. Ser overhodet ikke ut som det er noe interesse for WP7 hverken på diskusjon.no, eller ellers i det norske samfunn. Det er jo bare vi to som holder liv i denne tråden:)

Begynner å få litt lyst på Desire HD med Android, men ser ut som alle Android har elendig batteritid. Lurer på hvordan dette blir med WP7....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...