Gå til innhold

Kommer det et nytt Red Dead Redemption?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det kommer nok ett nytt Red Dead spill, men blir jo ikke Redemption. Jeg håper at det vil fokusere på tiden før Marston. Kanskje rundt 1860, rett etter den Amerikanske borgerkrigen. Få en litt Hell on Wheels følelse over det. Brutal, realistisk Western er perfekt.

 

 

 

 

Ja det er akkurat det eg ønsker og, Fått skikelig western, ble lite fornøyd når eg så at det va Biler i red Dead, så satser på at de drar den bakover og absolutt ikke framover.

Lenke til kommentar

Stor sjans for at RDR2 kommer ja. Men kva tidsperiode di legger seg rundt er ikkje godt å seie.

 

Kunne tenkt meg RDR2 sånn rundt år 1620 der spanjoler, franskmenn og briter slåss seg imellom om nordamerika + at nybyggerne kom fra mange europeiske land + at amerika forsatt var utemma med mange ville dyr + mange forskjellige indianerstammer som både kriga seg imellom samt mot/med spanjoler, franskmenn og briter.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Håper på et nytt RDR. Er det beste spillet jeg noensinne har spilt, sammen med Ocarina of Time! Fra jeg satt i spillet til jeg var ferdig sov jeg ikke en eneste gang! Brukte også god tid. Falt rett og slett pladask for dette spillet! Ikke spilt det på en stund ettersom jeg kjøpte ps4, og da jeg gikk tilbake til ps3 og Red Dead Redemption merket jeg forskjell på grafikken fra ps3 og ps4. Ble litt rart og spille, så derfor endte jeg opp med å skru av. Ber på mine knær om at det skal komme nytt til ps4! Noen som har hørt noe nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...