Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bli kvitt reklameprogram (Hvor mange trekanter?)


Anbefalte innlegg

Hei

 

Det ser ut som om jeg har fått installert et eller annet reklameprogram/virus på datamaskinen min. Det gjør sånn at av og til så åpnes det opp reklamevinduer i nettleseren (Firefox) uansett hva jeg trykker på. Når det skjer så virker ikke lenkene lenger med vanlig klikking (høyreklikk+åpne går bra), det kommer bare opp dette reklamevinduet istedenfor. Noen ganger kommer det også opp et nytt reklamevindu med en gang jeg lukker det forrige.

 

Jeg har nå installert LavaSoft AdAware og scanna systemet med det programmet, men det finner ingenting galt. Har også installert Microsoft Security Essentials, men det finner heller ingenting.

 

Den reklamen som popper opp er nesten alltid ei plagsom side som ber meg om å gjette på antall trekanter. Linken til den sida er denne: (åpnes på eget ansvar)

http:// www . thankyourewardz . com / 164

 

Noen som kjenner til denne utrulig plagsomme trekantreklamen, og vet hvordan man kan bli kvitt den?

Endret av christianb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...