Gå til innhold

[Løst] Proshop.no - OUYA lang sendetid


franzs

Anbefalte innlegg

Hei, dette er mit første forum post (på dette forumet). Vis dere ser noen skrivefeil, så er det på grunn av at jeg skriver dette på et nettbrett.

 

Jeg og pappa kjøpte en ouya på proshop, på grunn av at det den eneste norske siden som hadde en. Det stod at leverings tiden er 1 - 3 dager. Og i faq stod det at vis det overskredet tiden måtte jeg maile kundeservisen dems ([email protected]) og jeg skrev denne eposten til dem

 

 

Siden det stod på nettsiden at jeg må ha kundenummer osv. Så skriver jeg på nytt til dere.

 

 

Sporingsnummer: Cencorert

 

 

Det har tatt over 6 dager for pakken til å komme. Og jeg har enda ikke fått pakken. På nettsiden derers stod det at vis det tokk mer en estimert ventetid måtte jeg kontakte dere. Jeg har prøvd sporings nummeret, og det står bare at de har fått melding om pakken. JEG VIL GJERNE HA PAKKEN FØR MANDAG. Det stod at varen er på lager, så jeg tror det er ikke problemet. Hvis dere lurer så er varen en OUYA spillkonsoll.

Håper jeg får svar nå.

 

 

 

 

Siden pappa skal i norsjøen på mandags morgen, så kqn jeg ikke hente pakken på postkontoret. Er det noen måte å hente pakken UTEN å ha den der lappen som kommer i postkassa?

Vis ikke, er det noen måte å få de redirektet til en annen adresse + navn?

 

Håper virkelig jeg får noen svar innen 24 timer.

 

EDIT: jeg vil bare si at jeg har ikke fåt svar fra kundecervisen enda, bortsett fra at de har tagget den, hva en de mener med det. Jeg har prøvd å ringe, men det er kun åpent å ringe på arbeidsdager.

Endret av franzs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rediger første posten din og slett sporingsnummeret så ikke alle kan se det. Med det nummeret kan uvedkommende hente pakken når den er fremme, hvis de er frekke nok og det ikke er noe som skal betales kan folk med talegaver få mye til. Selv legger jeg gjerne sporingsnummeret i postens app, da kan man lage en "hentelapp" i app'en. Blir som regel aldri spurt om legitimasjon.

Endret av Joey1313
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...