Gå til innhold

Assassin's Creed 4 vs GTA 5?


MrCusNT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-JWlLR8

De er veldig (VELDIG) forskjellige spill.

 

Personlig, så gjorde ikke GTA5 så mye jeg ikke hadde sett før.

 

Si hva enn måtte ønske om AC4, men jeg kommer ikke på noen spill som lot deg leke sjørøver så effektivt.

 

AC4 for min stemme.

Lenke til kommentar

Har spilt AC4 på PS4 og GTA5 på PS3.

 

På tross av grafikkforskjellen er GTAV mye bedre. Til og med fysikken i GTAV er mye bedre, AC har dessverre utviklet seg lite siden starten. Den dårlige slåssingen og de begrensede gameplay-valgene er der fortsatt, mens GTAV lar deg gjøre ting på mange forskjellige måter.

Vel, jeg merket en stor forskjell. Jeg spilte det hos en venn og det var helt forskjellig fra de andre i grafikk og gameplay. Du kunne kjøre skip og kapre, større map, nye våpen og sverd teknikker, minigames og skjulte skatter. Det er som folk sa om CoD Ghost med nye maps, våpen, campaign, extinction, squads osv. Man må bare lete etter disse tingene selv om de er enkle å finne. Jeg skal fortsatt prøve GTA V først siden de fleste sier det før jeg velger :p
Lenke til kommentar

Går ikke an å sammenligne. AC4 er et bra eventyrspill men lider av litt for enkel spillbarhet som gjør det hele ganske monotont selv om verdenen er fantastisk og detaljert.

 

GTA 5 igjen er så innholdsrikt at det ikke går an å liste alt du kan gjøre i det spillet. Singleplayeren alene vil skape spilløyeblikk som du aldri vil glemme. I tillegg har du en massiv multiplayer som er bakt inn i selve spillet som nesten kan kalles et MMO. Det er et ufattelig avansert og detaljert verden hvor du kan gjøre alt du vil. AC4 blir fort glemt og vil gi deg mye irritasjoner, GTA 5 er noe du vil spille helt til neste GTA kommer. Det er vel blant tidenes beste spill så det sier vel litt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Går ikke an å sammenligne. AC4 er et bra eventyrspill men lider av litt for enkel spillbarhet som gjør det hele ganske monotont selv om verdenen er fantastisk og detaljert.

 

GTA 5 igjen er så innholdsrikt at det ikke går an å liste alt du kan gjøre i det spillet. Singleplayeren alene vil skape spilløyeblikk som du aldri vil glemme. I tillegg har du en massiv multiplayer som er bakt inn i selve spillet som nesten kan kalles et MMO. Det er et ufattelig avansert og detaljert verden hvor du kan gjøre alt du vil. AC4 blir fort glemt og vil gi deg mye irritasjoner, GTA 5 er noe du vil spille helt til neste GTA kommer. Det er vel blant tidenes beste spill så det sier vel litt.

 

Alle spill kan sammenlignes :) , de som tror noe annet forstår ikke poenget med å sammenligne. Har ikke noe å si om spillene er veldig forskejellige. Sammenligning handler like mye om å finne forskjeller som å finne likheter :)

 

Men uansett. Til trådstarter. Du sier ingen ting om hvordan type spill du foretrekker, så å gi deg ett råd om hvilket spill du antagelig vill like best, er umulig. Men på generelt grunnlag har Gta V fått bedre karakterer på omtrent samtlige spill sider.

 

Personlig var gta V bare midt på 3 for meg, gikk lei LENGE... før jeg fullførte det. Mens AC IV på sin side, stor koste jeg meg med hele veien.

 

Ett spill handler om å reise rundt hvor du vil til fots, bil fly osv. Det andre er om sjørøvere å seile med båt. Anbefaller deg å velge spill ut i fra hvilken setting som virker mest spennende på deg. Begge spillene er uansett bra spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...