Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har nå kommet til Lost Sinner (har ikke slått henne ennå) og jeg har ikke så mange gode våpen. Mitt beste våpen er Craftman's Hammer 166. Har også et Greatsword, men det er for tungt.

Er det noen gode våpen jeg har gått forbi?

 

Pleier dere å bruke opp Boss Souls, eller sparer dere de for å bytte de mot boss våpenet?

Lenke til kommentar

Jeg har nå kommet til Lost Sinner (har ikke slått henne ennå) og jeg har ikke så mange gode våpen. Mitt beste våpen er Craftman's Hammer 166. Har også et Greatsword, men det er for tungt.

Er det noen gode våpen jeg har gått forbi?

 

Pleier dere å bruke opp Boss Souls, eller sparer dere de for å bytte de mot boss våpenet?

Mye bra overalt. Spørs hva builden din er, men jeg pleier å synes raske våpen er bedre på bosser.

Har du endel dex så selger Blacksmith i Majula Falchion, som er en av mine favoritter.

+1/+2 etc. på våpen er ofte viktigre enn stats når det gjelder skade, så prioriter oppgraderinger på det du bruker mest.

 

Jeg samler, så jeg pleier å spare alle. Men om du vet at det ikke bytter til noe som passer i builden din og trenger sjeler så kan du alltids få sjelen igjen ved å drepe bossen på nytt på ng+ eller ved å bruke en bonfire ascetic på riktig bonfire.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sliter med å få motivasjonen til å gå ned i the depths. De forbanna froskene med curse er så irriterende...

 

Er lvl40 for tiden, med Black Knight Sword saken oppgradert +2. Bruker Knight Armour mener jeg huske, og grasscutter shield (tror jeg det heter, det bak black knight med lanse som er ved klippene i "skogen"?).

Har det store Black Knight sverdet også, men uten oppgraderinger (og har ikke nok strength til å bruke det fornuftig uansett).

Føler liksom at jeg har nok skade osv til å klare meg greit, alt dør på et slag eller så at this point, bosser dropper veldig raskt (gargoyles og han Havel(?) nedi tårnet døde absurd raskt feks.

Men likevel... så enormt styr med curses... :(((

 

Hmz... Får vel bare gå ned og daue litt og heller drite i humanityen jeg mister dersom jeg dør og ikke klarer hente på liket... bare stocke opp på curse cleansing stones eller hva de heter fra gutten i belltoweret.

Lenke til kommentar

Coop delen funger slik at du kan summone opp til to andre å spille med deg i en begrenset periode. Ved å legge ut et summon sign med en item, soapstone. Det finnes en small soapstone som gir deg mindre tid hos hosten, enn det white soapstone gjør, den varer mye lenger, eller til du dør eller tar en boss. Da må du summone partneren på nytt igjen.

 

Man kan spill meste sammen, men ikke på noe veldig enkel måte, man må summone om en dør, tar en boss, tiden går ut eller lignende. Man bør også være rundt samme level for at det skal bli enklere.

 

Fremgang man gjør skjer bare hos den som summoner folk til seg. Er dere f.eks tre stykker må dere da gjøre f.eks bosser tre ganger, en gang for hver person. De som blir summonet får belønning igjennom souls (som brukes til alt fra levle opp, kjøpe items osv.) og noen spesifikke items.

 

 

Enig med Zeph, at det hadde kunne vært morsomt å spille igjennom som coop og ikke bare tidsbegrenset summoning.

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

DS2 kjem for øvrig til PS4 og X1, samt oppdatert versjon på PC. Getre grafikk, litt endringar i beskrivelse av items og mindre endringar her og der i områdene ser det ut til. Ein ny NPC.

 

Alle versjonar får det nye innhaldet, men så langt må dei som vil ha DS2 til DirectX 11 kjøpe det på nytt. DS2 kjører i dag med DX9, som vil få det nye innhaldet gratis som ein oppdatering.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...