Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte denne casen fra eBay, fikk den i postkassa etter 5 dager.

 

Beskytter den kameraglasset? Altså, at når man legger den på f.eks et bord så gjør casen at at kameraglasset ikke er borti bordet? Og ellers, er den bra?

 

Har nettopp prøvd NRKs nye nett tv beta app, å du verden så bra det så ut på One X skjermen. Den utnytter skjermen til fulle.

http://www.dinside.n...rks-nye-nett-tv

 

Ikke akkurat en app, men funker fint hos meg. I stock nettleser viser den fortsatt statusbaren hos meg (i fullskjerm), men i Chrome Beta er alt bare fryd og gammen.

 

Hvis det går an så hadde det vært fint også om de programmerte at telefonen går i landscape-modus når man har fullscreen. Slitsomt å drive å bytte hver gang man skal se noe. (Hvem bruker auto-rotate uansett?)

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Da har jeg hatt telefonen siden lørdag og har et par inntrykk. Den ble hentet inn som erstatning for en Samsung Galaxy S2 og først og fremst, Sense er så fantastisk mye bedre enn Touchwiz at det knapt er til å tro. Jeg grøsser av å se meg tilbake på Touchwiz året... Skjermen er også i en egen klasse og er vel noe av det beste jeg har prøvd. Den er rett og slett utrolig klar og får de ekstreme fargene på AMOLED til å virke litt overdrevet.

 

Telefonen blir en tanke varm og jeg er egentlig allergisk mot dårlige termiske design. Men, regner med å få på en case og da løser vel det problemet seg. Batteriet det største ankepunktet, kjører en prosentindikator i tillegg og denne raser ned fra 100 til 90 på få minutter når jeg tar den i bruk, så roer den seg litt før den deiser ned til 67 (denne funket utmerket på S2en) og sånn går det litt i rykk og napp. Selv med svært moderat bruk er det ikke sjans til å ha mer enn 20% batteri igjen ved dagens slutt. Da snakker man litt internett, et par samtaler, en del kalender og sms bruk, litt generell fikling og en del bruk av Kindle appen. Det er skuffende rett og slett så her burde det gjøres grep, sååå mye større er ikke skjermen enn S2 og her var batteriet vesentlig bedre.

 

I tillegg er den kanskje rett og slett litt for stor. 4.3 til 4.5 tommer er nok mer ideelt i skjermstørrelse for min del, men det er jo en smakssak. Men, Sense veier opp for alle ulemper i min verden og til og med min hete forhold med iPhone 3GS og 4 er nesten glemt selv om jeg med spenning venter på generasjon 5.

Lenke til kommentar

Da har jeg investert i Tasker... men hva skal jeg bruke den til? :p Har ordnet sånn at Spotify starter opp når jeg kobler i headset.

 

Noen som vet om det går an å gjøre slik at auto-rotate settes på/ev. i landscape mode når jeg besøker f.eks tv.nrk.no med Chrome? Så det var noe HTTP greier der, men ikke noe om nettadresse eller noe. Litt å sette seg inn i.

Lenke til kommentar

Rart at ingen som kommer fra SII har nevnt selve samtalekvaliteten?

 

Det er natt og dag spesielt med handsfree. Jeg bruker proppsett fra Sennheiser og nå hører jeg plutselig personene godt i bilen uten at jeg trenger å ha begge proppene i.

 

i tillegg er lyden klar og god...dette gjelder også når man hører på musikk.

 

synes telefonen holder lenger enn galaxyen etter oppdatering til 4.0.

 

Noen andre som har opplevd dette?. Skulle avslutte en samtale, å skjermen slo seg av å på hele tiden. Her må det vel komme nye oppdateringer snart.

 

Takk på forhånd

 

 

Det var ikke sånn at den proximity sensoren som slo seg av og på da?

Lenke til kommentar

Nå skjedde det igjen, å denne ganger restarta den seg etter at jeg var på google play. Den låste seg plutselig å restarta. Noe annet jævla irriterende er at den spør etter pin koden hver gang enten jeg starter på nytt eller tlf restarter.

 

Går det an å få tlf til ikke å spørre etter pin koden hver gang den startets på nytt?

 

Takk på forhånd

 

 

ps: Tlf har stock rom å ingen programmer utover de orginale

Kjenner frustrasjon bygger seg opp å håper virkelig ny firmware fikser dette

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...