Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har brukt de siste dagene på Artisans Workshop, selv om jeg har 99 Smithing. Hvorfor? Jo fordi jeg trengte å oppgradere Dwarf cannonen min til Gold->Royale.

 

Dyrt og kjedelig. Men nå kan jeg brenne gjennom Slayer tasks 10-20% fortere maybe. :thumbup:

 

Hvor lang tid brukte du, og hva slags ingots gikk du for? Det kan jo fort bli svinedyrt hvis man vil at det skal gå litt kjappere.

Lenke til kommentar

 

Har brukt de siste dagene på Artisans Workshop, selv om jeg har 99 Smithing. Hvorfor? Jo fordi jeg trengte å oppgradere Dwarf cannonen min til Gold->Royale.

 

Dyrt og kjedelig. Men nå kan jeg brenne gjennom Slayer tasks 10-20% fortere maybe. :thumbup:

 

Hvor lang tid brukte du, og hva slags ingots gikk du for? Det kan jo fort bli svinedyrt hvis man vil at det skal gå litt kjappere.

 

Brukte noen timer med Steel Ingot ii, tok altfor lang tid så gikk over til Rune Ingot i, og ja det var svindyrt. Var vel 3k Runite Ore med 24k Coal jeg brukte. Etter at jeg gikk over til Rune Ingot i tok det ikke så mye mer enn 7-8 timer.

Lenke til kommentar

Revolution må jeg si at jeg er veldig positivt overrasket over. Her har Jagex truffet godt. De trenger det en gang i blant sånn som de holder på.

 

Et spørsmål har jeg til deg som har såpass høye stats. Er det vanskelig å finne motivasjon for å drive med et skill? Når jeg trener er jeg helt avhengig av å sette meg et mål, aller oftest i form av levelet jeg ønsker å oppnå. Hvis man er 99 i alt blir jo det litt vanskelig. Setter du et XP-mål istedet kanskje? Hva er det artigste i RuneScape for en som er 99 i alt?

Lenke til kommentar

Revolution må jeg si at jeg er veldig positivt overrasket over. Her har Jagex truffet godt. De trenger det en gang i blant sånn som de holder på.

 

Et spørsmål har jeg til deg som har såpass høye stats. Er det vanskelig å finne motivasjon for å drive med et skill? Når jeg trener er jeg helt avhengig av å sette meg et mål, aller oftest i form av levelet jeg ønsker å oppnå. Hvis man er 99 i alt blir jo det litt vanskelig. Setter du et XP-mål istedet kanskje? Hva er det artigste i RuneScape for en som er 99 i alt?

Hvis jeg hadde hatt 99 i alt hadde jeg nok drevet på med quests og tasks, og ikke minst prøvd å få completionist cape.

 

Målet mitt akkurat nå er quest cape og taskmaster, etter at jeg er lei av slayer/charm gathering.

Lenke til kommentar

Jeg bytter ofte mellom hvilken datamaskin jeg spiller Runescape på, og da er det selvsagt store problemer med det grafiske grensesnittet. Når alt er lagt opp for hovedskjermen som er på 2560x1440, så blir alt bare grøt om jeg spiller på en av de andre skjermene, eller spiller på min bærbare.

 

Finnes det noen løsning på dette? Noe preset-opplegg hvor jeg kan lagre et utseende som passer best til de forskjellige oppløsningene hadde jo vært det optimale!

 

post-161752-0-51209000-1394138638_thumb.png

post-161752-0-19531800-1394138637_thumb.png

post-161752-0-82321200-1394138639_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg bytter ofte mellom hvilken datamaskin jeg spiller Runescape på, og da er det selvsagt store problemer med det grafiske grensesnittet. Når alt er lagt opp for hovedskjermen som er på 2560x1440, så blir alt bare grøt om jeg spiller på en av de andre skjermene, eller spiller på min bærbare.

 

Finnes det noen løsning på dette? Noe preset-opplegg hvor jeg kan lagre et utseende som passer best til de forskjellige oppløsningene hadde jo vært det optimale!

 

attachicon.gif2560x1440.png

attachicon.gif1680x1050.png

attachicon.gifSkjermbilde 2014-03-06 kl. 21.02.52.png

Sett opp ønsket oppsett for Skjerm 1 med Custom 1, og lagre.

 

Så setter du opp ønsket oppsett for Skjerm 2 med Custom 2, og lagrer.

 

Bytter selv mellom 2 PCer med forskjellige oppløsninger, og dette fungerer for meg.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med botting nå for tiden? Er hele RS stappet med botter?

De er nesten utryddet, og nye bots blir bannet på kort tid.

 

Et spørsmål har jeg til deg som har såpass høye stats. Er det vanskelig å finne motivasjon for å drive med et skill? Når jeg trener er jeg helt avhengig av å sette meg et mål, aller oftest i form av levelet jeg ønsker å oppnå. Hvis man er 99 i alt blir jo det litt vanskelig. Setter du et XP-mål istedet kanskje? Hva er det artigste i RuneScape for en som er 99 i alt?

Litt forskjellig motivasjon.. Delvis gjør jeg kun ting ingame jeg synes er gøy, som diverse minigames, og så spiller jeg litt for total rank, prøver ny content som kommer ut, etc. Skulle jeg startet på nytt, ville jeg nok spilt mer for gøy, enn for å bare grinde, som jeg gjorde i perioder!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...