Gå til innhold

E-post klient til for behandle mange henvendelser


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg jobber i en relativt stor IT-bedrift (over 20 000 brukere) der mine primære arbeidsoppgaver er support pr. e-post. Pr. i dag håndteres all e-post som kommer til kundemottaket, manuelt vha. MS Outlook. Dette var for så vidt greit nok når vi hadde ca 50 e-post for dagen for en stund siden, men nå nærmer det seg 300 og MS Outook er ikke laget for så store mengder e-post vil jeg tro. Det går iallefall ikke fort nok etter min mening. Funksjonaliteten er heller ikke god nok med tanke på forhåndsdefinerte signaturer, meldingen, autosvar osv. Søke etter e-post i arkivet er et mareritt! Det tar år og dager og brukergrensesnittet er latterlig (iallefall når den skal lete gjennom opp mot 10 000 e-post...)

 

Så spørsmålet mitt er om noen her har kjennskap til system/e-post klient som kan lette min hverdag? Og ikke koster skjorta? Jeg trenger kun forbedret funksjonalitet til e-post henvendelsene og ikke en en hel CRM-system. Systemet/klienten må kunne jobbe mot Exchange konto.

 

Takker for alle ideer og innspill! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg jobber i en relativt stor IT-bedrift (over 20 000 brukere) der mine primære arbeidsoppgaver er support pr. e-post. Pr. i dag håndteres all e-post som kommer til kundemottaket, manuelt vha. MS Outlook. Dette var for så vidt greit nok når vi hadde ca 50 e-post for dagen for en stund siden, men nå nærmer det seg 300 og MS Outook er ikke laget for så store mengder e-post vil jeg tro. Det går iallefall ikke fort nok etter min mening. Funksjonaliteten er heller ikke god nok med tanke på forhåndsdefinerte signaturer, meldingen, autosvar osv. Søke etter e-post i arkivet er et mareritt! Det tar år og dager og brukergrensesnittet er latterlig  (iallefall når den skal lete gjennom opp mot 10 000 e-post...)

6323981[/snapback]

Her setter du fingeren på en rekke ting som har blitt forbedret i Office 2007, men som kjent er den i beta enda. Likevel vil jeg anbefale deg å se på muligheten av å prøve Outlook 2007, jeg vet om mange som bruker det i produksjon i dag og er strålende fornøyd. Jeg er en av dem... Jeg har ikke 10000 mail, bare ca 4000. Søk går på brøkdelen av et sekund på laptopen min (Centrino 1,86GHz)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...