Gå til innhold

[Løst] Skal ha Outlook på en annen PC, men har glemt passord


seie

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger litt hjelp med outlock.

Jeg ska ha outlock på en annen pc og jeg har glømt passordet på outlocken min.

Så jeg lurer på om det går ann og få tilbake sendt passordet på den andre pcen som jeg har outlocken sånn jeg kan får den på den andre pcen.

 

Hjelp meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Det heter Outlook, ikke Outlock.

 

Har du satt opp et eget passord på Outlook, eller er det brukernavnet og passordet på selve POP3-kontoen du er på jakt etter? Om det er sistnevnte så tar du kontakt med leverandøren av kontoen og ber om å få tilsendt passordet på nytt.

 

Oki. thanks ska gjøre det :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet. Skulle flytte epost til ny pc, men husket ikke passordet. I oppsettet så vises det jo kryptert.

 

Løste det enkelt ved å eksportere kontoen og deretter importere til ny pc. Voila, kontoen funket på den nye maskinen. Vet fremdeles ikke hva passordet er, men det driter jeg i :thumbup:

Oki :) ska teste det der også.. men det er liksom en gammel versjon av outlock på den fyste pcen.. så eg innstallerte microsoft office 2007 så eg veit ikkje om det går. men kan teste det du gjør her siden det er en dobbel så ny versjon? eller ka seie du?

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet. Skulle flytte epost til ny pc, men husket ikke passordet. I oppsettet så vises det jo kryptert.

 

Løste det enkelt ved å eksportere kontoen og deretter importere til ny pc. Voila, kontoen funket på den nye maskinen. Vet fremdeles ikke hva passordet er, men det driter jeg i :thumbup:

Oki :) ska teste det der også.. men det er liksom en gammel versjon av outlock på den fyste pcen.. så eg innstallerte microsoft office 2007 så eg veit ikkje om det går. men kan teste det du gjør her siden det er en dobbel så ny versjon? eller ka seie du?

 

Ja, det bør fungere. Nyere versjoner pleier å være bakoverkompatible.

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet. Skulle flytte epost til ny pc, men husket ikke passordet. I oppsettet så vises det jo kryptert.

 

Løste det enkelt ved å eksportere kontoen og deretter importere til ny pc. Voila, kontoen funket på den nye maskinen. Vet fremdeles ikke hva passordet er, men det driter jeg i :thumbup:

Oki :) ska teste det der også.. men det er liksom en gammel versjon av outlock på den fyste pcen.. så eg innstallerte microsoft office 2007 så eg veit ikkje om det går. men kan teste det du gjør her siden det er en dobbel så ny versjon? eller ka seie du?

 

Ja, det bør fungere. Nyere versjoner pleier å være bakoverkompatible.

Oki Tusne Takk :) ska teste når eg er heime :) hehe.. ska gi beskjed når eg har fått det til :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...