Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2011 - VG1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
  • 6 måneder senere...

Lykke til folkens thumbup.gif

 

 

Lykke til alle sammen! Måtte sensorene være snille med oss! new_woot.gif

 

 

Da var jeg kommet hjem, ble ferdig ca 11.00.

 

Veldig greie oppgaver, merkelig at det bare var 4 oppgaver totalt, men like greit smile.gif

 

 

Jeg misslikte oppgavene svært mye, i tillegg til at jeg presterte å gjøre 1a og 1b.

 

 

Jeg synest det gikk svært bra, gjorde 1A og 2B.

 

Men jeg synes opplegget var litt merkelig, en i klassa klarte å gjøre bare del to og ikke del en fordi hun trodde man skulle velge mellom allt. Håper jeg har gjort allt rett!!

 

 

Man skal velge mellom 1A og 1B. Etterpå velger man mellom 2A, 2B, 2C og 2D.

 

Altså, du gjør 2 oppgaver totalt.

 

 

på oppgave 2 skrev jeg slik:

 

Oppgave 2

Task B

 

altså IKKE Task 2B

 

tipper at det går bra.

 

 

Gjorde 1A og 2B, men jeg tror jeg skrev:

 

Oppgave 2

Task 2B

 

Da er jeg nok fucked...?

 

 

Jeg òg klarte å prestere å gjøre BÅDE 1A og 1B, men jeg sletta den ene noen par minutter før jeg leverte. Fikk litt for dårlig tid på slutten merka jeg.. Men det gikk vell ganske greit til slutt!

 

Ja, takk til alle som har bidratt i tråden. Har hjulpet meg veldig!

 

Her er sensorveiledninga, så da kan dere se hva sensoren ser etter: HER

 

EDIT: Lagt til sensorveiledning.

 

 

Når er det vi får tilbake eksamen? Jeg vet det er i morgen, men er det noen som også vet hvilket tidspunkt karakterene blir publisert på f. eks. SkoleArena? Jeg kommer til å få brevet i posten på hybelen min, men jeg har flyttet derfra nå sad.gif

 

 

Hei! Er det noen av dere som fortsatt har oppgavene til denne eksamenen? Hadde satt utrolig stor pris på om dere hadde delt dem med meg, skal ha tentamen i samme tema imorra! :)

Lenke til kommentar

 

Hei! Er det noen av dere som fortsatt har oppgavene til denne eksamenen? Hadde satt utrolig stor pris på om dere hadde delt dem med meg, skal ha tentamen i samme tema imorra! :)

 

 

Dessverre, eg mista ho med førre laptop.

 

Ver oppmerksam på at viss tentamensoppgåva di blir køyrd gjennom Ephorus, så ville du mest sannsynlig blitt tatt på plagiat viss du hadde skrive av ei tidlegare innlevert eksamensoppgåve.

 

EDIT: Såg på klokka og oppdaga at tentamenen din allereie har byrja ^^

Endret av Magnus_L
Lenke til kommentar

 

 

Hei! Er det noen av dere som fortsatt har oppgavene til denne eksamenen? Hadde satt utrolig stor pris på om dere hadde delt dem med meg, skal ha tentamen i samme tema imorra! :)

 

 

Dessverre, eg mista ho med førre laptop.

 

Ver oppmerksam på at viss tentamensoppgåva di blir køyrd gjennom Ephorus, så ville du mest sannsynlig blitt tatt på plagiat viss du hadde skrive av ei tidlegare innlevert eksamensoppgåve.

 

EDIT: Såg på klokka og oppdaga at tentamenen din allereie har byrja ^^

 

Hehe, ja, var bare interessert i oppgavene. Om jeg hadde hatt dem hadde jeg laget noe eget på forhånd. Mest sannsynlig hadde det ikke blitt noe bedre enn det jeg fikk til på mandag.

 

Sorry mate, gadd ikke å sjekke da jeg hadde ekstrem søvnmangel etter rave i nederland. Håper det gikk bra likevel!

No problem. Søvnmangel etter rave i nederland er absolutt en godkjent grunn.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...