Gå til innhold

RYKTE: Xperia X Compact og Xperia XR kan være Sonys neste telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Sony har også laget en modell med volumknapper på riktig sted".

 

Hva slags journalistikk er dette? Dere nevner det allerede tidlig i artikkelen at "noen" kanskje ikke er fornøyd med hvor volumknappene står, men det får da være måte på?

 

For mange av oss er det nettopp lenger nede på telefonen som er riktig, og det er vel egentlig en brøkdel som faktisk har klaget på det? Så hva er egentlig riktig da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Sony har også laget en modell med volumknapper på riktig sted".

 

Hva slags journalistikk er dette? Dere nevner det allerede tidlig i artikkelen at "noen" kanskje ikke er fornøyd med hvor volumknappene står, men det får da være måte på?

 

For mange av oss er det nettopp lenger nede på telefonen som er riktig, og det er vel egentlig en brøkdel som faktisk har klaget på det? Så hva er egentlig riktig da?

Det har du rett i, for meg er det en naturlig plassering av volumknappene.

Bruker de uten å lete etter de, mens jeg er i en telefon.

 

Men jeg antar at det har noe med vane og størrelse, samt kanskje hvordan man holder telefonen.

 

Ellers synes jeg at fingeravtrykkleseren på z5c fungerer utmerket.

Hvis jeg skal bytte til en x compact, må den være vesentlig bedre enn z5c.

 

Z5C har jo allerede rask prosessor og 32gb innebygd, samt den er vanntett og støtter quickcharge 2.0.

Ser for meg at jeg da måtte hatt f.eks. 64gb innebygd eller kanskje snapdragon 820 osv., ellers er det jo ikke verdt å bytte ut z5c per dags dato.

Endret av Olavxxx
Lenke til kommentar

 

"Sony har også laget en modell med volumknapper på riktig sted".

 

Hva slags journalistikk er dette? Dere nevner det allerede tidlig i artikkelen at "noen" kanskje ikke er fornøyd med hvor volumknappene står, men det får da være måte på?

 

For mange av oss er det nettopp lenger nede på telefonen som er riktig, og det er vel egentlig en brøkdel som faktisk har klaget på det? Så hva er egentlig riktig da?

Det har du rett i, for meg er det en naturlig plassering av volumknappene.

Bruker de uten å lete etter de, mens jeg er i en telefon.

 

Men jeg antar at det har noe med vane og størrelse, samt kanskje hvordan man holder telefonen.

 

Ellers synes jeg at fingeravtrykkleseren på z5c fungerer utmerket.

Hvis jeg skal bytte til en x compact, må den være vesentlig bedre enn z5c.

 

Z5C har jo allerede rask prosessor og 32gb innebygd, samt den er vanntett og støtter quickcharge 2.0.

Ser for meg at jeg da måtte hatt f.eks. 64gb innebygd eller kanskje snapdragon 820 osv., ellers er det jo ikke verdt å bytte ut z5c per dags dato.

 

Ja. Brukte nettopp en eldre modell en periode, og det var uvant å gå tilbake til den gamle plasseringen. Føles mer effektivt slikt det er nå. Spesielt når telefonen ligger vannrett, og jeg ser film eller spiller etc.

 

Enig med det at har du Z5C er det ikke vits å oppdatere med det første. Har selv Z5Premium, og rekner med det er en telefon jeg kommer til å ha en god stund til. Min bedre halvdel oppdaterte nettopp til X, så forhåpentligvis trenger ingen av oss ny telefon med det første.

Lenke til kommentar

Bah, byttet nettopp til Z5c fordi X er for stor og ingen compact i siktet.

 

Har holdt igjen i det lengste, min Z3c har fullstendig knust bakside og jeg var i ferd med å kapitulere mot XXP. Men om en Xc lanseres er det ikke dermed sagt den blir tilgjengelig med det første. Verre å vente på noe man veit kommer enn å ha kjøpt noe i god tro som deg ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...