Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg bare skal legge junglingen på hylla, i hvert fall for en stund. Gud bedre meg, er det mulig å bli så mentalt sliten? LoL communitiet må jo være det mest bipolare communitiet som er der ute, går fort fra "GJ jungler nice gank" til noe som "omfg this jungler so bad just ganked me 1 time.. REPORT!" "/all report this NOOB **** jungler" på noen få minutter hvor ting ikke helt går veien. Merkelig og hvordan så mange i solo queue bestandig mener at sin egen death alltid er en annens feil og aldri sin egen, og da i mange tilfeller junglerens feil. Selv om den personen kanskje har overextended noe jævlig og ikke har wards. Det skal liksom alltid være en syndebukk i hvert game.


Starter jo også noen ganger allerede i champion select, som sikkert mange har erfart med fights over hvem som skal spille hva; "I called mid first noob!" "lol respect pick order, bro" "I REPORT AND TROLL!!" også er vi i gang, det blir som skuddet i Sarajevo, om noen fyrer av et skudd så utløser det en blodig krig. Bleh, men dette er bare meg som får ut litt frustrasjon. Synd at den eneste måten å takle dette problemet på er å skru av chatten, noe som hindrer meg i å kommunisere skikkelig med teamet. Har spilt med fullt premade lag de siste to månedene, så var vel sikkert litt for tøft for meg å komme tilbake til "virkeligheten" igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har slutta å spille ranked for en stund, ble helt ødelagt mentalt av det, er bare trollers, AFKers og flamers. Man sitter tilslutt å er sur 90% av tida man spiller, og da er det best å ta seg en liten pause og ta chill games i normal og aram. Skal også starte å mute alle ved start, ihvertfall i ranked. Man klarer ikke å bly fyrt opp av idioter som skriver skit!

Desverre er det slik i LOL communitiet, og de er bipolar ja.

Lenke til kommentar

Mainer Xerath om dagen, sinnsyk poke og CC men treg og squishy early game. Han er heller ingen god champ i teamfight men heldigvis har han god range på alle abilities og ulti'en er utrolig morsom å snipe med eller (desverre) KS.

 

Har også spilt en den som support med han, mot alles forargelse under pick men mot applaus ingame. Denier farm med Q og god CC med stun og slow. Eneste store downside er at han ikke beskytter ADC noe særlig siden han ligger i bakkant som support (hjelper med relic shield og/eller heal)

Lenke til kommentar

Det er for tidlig å si om han er OP. Alle nye champs kan virke OP før man oppdager svakheter og vet hvordan man kan counterplaye han.

 

Jeg syns har er litt for hybrid, har testet en del forskjellige builds, men finner ikke noe jeg blir fornøyd med. Blanding av range+melee som gjør det vanskelig.

Lenke til kommentar

No offense, men 90% av de som syns nye heroes bør nerfes er de som ikke gidder sette seg inn i hvordan den fungerer.

 

Nå har jeg ikke spilt som, med eller mot Gnar, men mitt inntrykke fra Spotlight filmen til Riot er at Gnar har mange svakheter.

I normal form er han supersquishy. Type Teemo, men han har langt fra samme damage som Teemo.

I rage form så er han treg som fy og eier ikke sustain damage.

 

Som et resultat så kan han kites. Har du stun eller immobilize så er sjansen liten for at han klarer å ta deg igjen.

 

Er vel en slags Gangplank for top lane, eller noe sånt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er for tidlig å si om han er OP. Alle nye champs kan virke OP før man oppdager svakheter og vet hvordan man kan counterplaye han.

 

Jeg syns har er litt for hybrid, har testet en del forskjellige builds, men finner ikke noe jeg blir fornøyd med. Blanding av range+melee som gjør det vanskelig.

Blir litt Quinn&Valor 2.0, og alle vett jo hvor situasjonell den championen er :)

Lenke til kommentar

No offense, men 90% av de som syns nye heroes bør nerfes er de som ikke gidder sette seg inn i hvordan den fungerer.

 

Nå har jeg ikke spilt som, med eller mot Gnar, men mitt inntrykke fra Spotlight filmen til Riot er at Gnar har mange svakheter.

I normal form er han supersquishy. Type Teemo, men han har langt fra samme damage som Teemo.

I rage form så er han treg som fy og eier ikke sustain damage.

 

Som et resultat så kan han kites. Har du stun eller immobilize så er sjansen liten for at han klarer å ta deg igjen.

 

Er vel en slags Gangplank for top lane, eller noe sånt. :p

Skal si meg enig her, slow/snare/knockup osv er veldig bra mot Gnar.

 

Spilte Vel'Koz som support i normal game (spilte med en venn som er ca lvl 20, og her kan du nesten spille hva du vil uten at folk rager :D ) og kitet Gnar som bare søren med slows fra Q og knockup fra E :)

Så lenge han ikke får kommet opp i trynet ditt når han er i MegaGnar form så er han ganske grei å hanske med.

 

 

Hadde ett par games med Tristana som ADC og merket hvorfor hun er så populær i LCS. Meget good lategame :D og klarer du å få endel kills i earlygame er det nesten gameover :p

Endret av Borbra
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Da ble det ikke noe Worlds på SK Telecom T1 K. De fikk juling av Najin White Shield.

Så de 3 koreanske lagene er dermed Samsung Blue (1. seed), Samsung White (2. seed) og Najin White Shield (3. seed).

Som forventet egentlig, de 3 lagene som har vært best i år.

Lenke til kommentar

Nice, TSM til Worlds. For noen 5 syke games. Villest var vel egentlig game 5, hvor TSM rett og slett bare steamrollet LMQ.

Hadde jeg egentlig ikke trodd, LMQ hadde taket på TSM gjennom hele splitten så trodde egentlig de skulle vinne.

 

Og det sene byttet av support midt i summer split ser ut til å ha gitt utslag. Lustboy har spilt rimelig bra.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...