Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2 - Diskusjon og pratetråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende, gledet meg veldig til dette. Får håpe GT5 kommer i høst, så blir ikke ventetiden så lang smile.gif

 

Noen som vet hva betaen inneholder? Hvor stort område man får boltre seg på, restriksjoner og hvilke biler som er med?

 

 

Betaen inneholder 1 bil, og de vil utvide antallet biler og spillere online etterhvert.

Lenke til kommentar

Har alle som får beta nøkkel fått beskjed, eller kommer det flere etter hvert?

 

En liten pulje har fått nøkler, men etter det jeg vet er det et lite antall. Er ikke sikker på at de har begynt å spille beta ennå..

Flere nøkler vil komme til, men det at man er påmeldt betaen er ikke det samme som at man får tilgang. Som andre betaer så vil utvikleren ha reelle tilbakemeldinger og det er nok lolkids der ute som vil bli faset ut fordi de trolig ikke vil gi noen seriøse tilbakemeldinger og bare ser på beta som tidlig demo..

 

Jeg var med i betaen på tdu1 og vi var ganske mange på slutten - kanskje 15-20.000. Grunnen til at jeg vet det var at vi fikk tilgang til et beta-forum hvor ingen andre enn betatestere hadde dialog med utvikler..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Test Drive Unlimited 2 enters closed beta test

 

Min kamerat har allerde fått beta invite og laster ned klienten på 3.4GB.

 

Litt annen informasjon som han fikk:

 

Operating System: Windows XP SP2/ Windows Vista/Windows 7 (32 or 64-bit)

CPU: Intel Core 2 Duo 3.0GHz or AMD Phenom II X2 555 (3GHz)

Memory:4GB RAM or Better

Video:NVIDIA GeForce 8800 or Better / ATI Radeon HD 3850 or Better

Sound:DirectX Compatible Soundcard

DirectX:Version 9.0c or Higher

HDD:14GB Free Disk Space

Network:Broadband Required

* Disc:6X DVD-ROM or Better

 

 

Welcome to the Test Drive® Unlimited 2 Closed Beta test! Join us for a playtest on Tuesday September 14th, 2010 from 10AM to 7PM PDT!!!
Lenke til kommentar

Jeg fikk også beta key! :D Starter download nå. GLeder meg som en UNGE!

 

Jeg fikk ikke :( Nå skal du være vår mann med masse flott info og bilder! Det forventer jeg! :thumbup: :thumbup:

 

Spørs hvor mye jeg tør å dele,

 

Important - Please Read

In order to participate in the Test Drive Unlimited 2 Closed Beta you will be asked to accept a Non-Disclosure Agreement.

 

All Beta related discussions must take place on the Test Drive Unlimited 2 Beta Forums at http://forums.testdriveunlimited2.com/forumdisplay.php?f=676

 

Posting any Beta related threads on the open Test Drive® Unlimited 2 forums is strictly forbidden and your beta access may be revoked

 

Vil på ingen måte miste beta tilgang :p

 

 

EDIT: Pining!! Maks ustabil hastighet! Hopper mellom 200 og 50kb/s. Komt 50% siden jeg startet for nesten 3 timer siden..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Tror nok bilder kan komme tilbake til meg, spesielt med et så opphypet spill. Med tanke på interessen det har fått før det ble annonsert, er nok bilder meget ettertraktet nå... Får se hva det blir til. Trykker install nuh! =)

 

EDIT: Ble ikke mye spilling i dag, er vist en lyd bug som gjør at spillet ikke vil starte. Fixen som har hjulpet de fleste, hjelper ikke meg. Men jeg fikk spilt litt og gleder meg til det blir mer! Har trua på spillet.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått prøve spillet, måtte bare en re-installering av windows til :)

 

Har dessverre ikke spilt så mye da serveren stort sett bare er oppe mens jeg er på jobb, men det litt jeg har fått spillet har gjør meg skikkelig positiv til fortsettelsen og det endelige produktet!

 

Det er selvsagt en del bug og feil som må ordnes opp i, og mye av spillet er deaktivert for å teste spesifikke deler av spillet. Men det er bare å glede seg! For de som enda ikke har meldt seg på beta testing, er det enda mulig. De er enda i fase en, i fase to trenger de enda flere folk! =)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...