Gå til innhold

Hvordan fjerne operativsystem valg under oppstart?


Anbefalte innlegg

Queremos seguir mejorando nuestro nivel de compromiso con nuestros usuarios.

Lee detenidamente la cláusula para la protección de los datos de carácter personal.

También hemos modificado los términos y condiciones del servicio. Consúltalos. .

Endret av dietah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har installert windows xp på nytt på min bærbare maskin. Formaterte harddisken, men under oppstaren får jeg spørsmål om hvilket operativsystem jeg skal velge.

Begge er Windows XP Home Edition. Den øverste fungerer, men den nedesrte får jeg en feilmelding på. Jeg lurer altså på hvordan jeg kan bli kvitt dette valget, sidne jeg egentlig bare har et operativsystem installert. Er jo også irriterende og alltid måtte velge dette.

 

Noen som kan hjelpe? Takknemlig for svar.

1) Gå på egenskaper på "Min Datamaskin"

2) Trykk på kolonnen "Avansert"

3) Trykk på innstillinger "under oppstart og gjennoppretting"

4) Og fjern haka hvor det står "Tiden gjennopprettningslista skal vises"

 

Obs: Vær sikker på at det har blitt valgt riktig OS før du restarter!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Har installert windows xp på nytt på min bærbare maskin. Formaterte harddisken, men under oppstaren får jeg spørsmål om hvilket operativsystem jeg skal velge.

Begge er Windows XP Home Edition. Den øverste fungerer, men den nedesrte får jeg en feilmelding på. Jeg lurer altså på hvordan jeg kan bli kvitt dette valget, sidne jeg egentlig bare har et operativsystem installert. Er jo også irriterende og alltid måtte velge dette.

 

Noen som kan hjelpe? Takknemlig for svar.

1) Gå på egenskaper på "Min Datamaskin"

2) Trykk på kolonnen "Avansert"

3) Trykk på innstillinger "under oppstart og gjennoppretting"

4) Og fjern haka hvor det står "Tiden gjennopprettningslista skal vises"

 

Obs: Vær sikker på at det har blitt valgt riktig OS før du restarter!

 

Lykke til

 

 

 

 

Jeg valgte selfølgelig feil OS... Har du noen tips om hvordan komme tilbake? jeg fårm meg ikke lengre en BIOS nå.. Hvorfor ikke?

 

TRENGER SVAR FORT! Takk

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...