Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal prøve å bli med. Mer nøyaktig hvor pleier dere å møtes? Kanksje en ide for seinere en gang; jeg ser de har omvisninger inne på operaen, kunne vært kult å fotografert på operaen, de er sikkert imøtekommende om vi hadde tatt kontakt:

http://operaen.no/Forestillinger/Omvisninger/

 

Henning

Ja, det hadde vært kult å gjøre ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Er du ikke på utkikk etter noe nytt. Det kan jo være at du kan få lånt og prøvd litt på treffet da vettu :)

 

 

En fristende tanke... Kan se an om det passer! (Har jo evt Sigma DP1en, så da kan jeg rekke å ta 4 bilder på en dagstur i det minste) Er jo for øvrig på utkikk etter E-M5 + div objektiver nå som D700 mm. sakte men sikkert forsvinner ut - og låner gjerne noe MFT utstyr for å komme meg inn i denne nye verdenen om noen er villig til det. Sendte unna Samyangen og D700 idag, og forhåpentligvis 24-70en i påsken, så er det bare litt igjen etter det. :) Får se hvor fort jeg klarer å få nytt hus + objektiver på plass!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...