Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-68389

Har nettopp startet og spille og er egentlig kun interessert i å spille slik som dette f.eks: https://youtu.be/78VPMhwWzzI?t=45s

 

Er dette en mod og hva trenger jeg eventuelt ? Når jeg går online nå så finner jeg ingen valg til å endre server eller måten jeg vil spille på f.eks. Jeg har også sett en del andre "mods".

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Trenger ingen mod for å spille denne modusen:

 

For å finne lobbyer som kan ha den spill modusen, så kan du:

- Quick Jobs -> Adversary Mode (Adversary mode er mange forskjellige "fun" moduser)

- "Host job" -> Start, Online, Jobs, Play Rockstart Created jobs, Adversary, velg den du vil hoste..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk endelig plukka opp GTAV til PS4 (har spilt gjennom det tidligere på X360) og spiller gjennom storymode nå. Jeg har et smått irriterende problem; når jeg er i telefonen hører jeg ikke hva motparten sier, så jeg er avhengig av å lese teksten. Er det et kjent problem? Har prøvd å restarte spillet og PS4-en uten hell. Har også prøvd å leke med innstillingene i Audio-delen av Settings-menyen.

Lenke til kommentar

Rockstar sa i 2013 at det kom en Story Mode DLC (som aldri har kommet), og det har vært diverse leaks fra source-filer (ref: en haug av YT-videoer) som tyder på at det kanskje kommer en alikevel. Kan ikke huske å ha sett noen annonsering av at det IKKE kommer en Story Mode DLC. 

 

Rockstar har jo også mer eller mindre bekrefta GTA 6, men tror ikke vi ser noen release av det før tidligst 2020 (spekulasjoner), så godt mulig at det kommer litt mer til Story Mode før den tid. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg ser at GTA V til PS4 er på tilbud (369,-), og jeg vurderer å kjøpe det, men jeg har allerede spilt gjennom det på PS3. Jeg tenker at historien selvfølgelig blir noe jeg bare raser gjennom, men har det kommet noe "ekstra" til PS4-utgaven som gjør at det er noe poeng i å kjøpe spillet på nytt?

 

Triple-pakken med GTA III, Vice City og San Andreas til 148,- frister også en del. 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...