Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ute etter et program som konverterer video til et format android aksepterer.

 

Har testet et(husker ikke navn), men det jeg virkelig er ute etter er et program som kan konvertere flere videoer av gangen.

 

Feks jeg vil kunne sette i gang konvertering av en hel seson southpark, fremfor manuelt konvertere hver enkelt. Finnes dette?

 

Hvis ikke, hvilke programmer anbefales for konvertering generelt?

 

selv bruker jeg Videora. Er ikke noe supert program, med det er gratis og gjør hva det skal uten å etterlate noen watermarks.

Lenke til kommentar
Task manager lite finner jeg ikke noe som helst sted, stoppet utvikling? Noen som vet om en enkel og bra erstatning. Evt hvor jeg kan finne denne?

 

Task Manager Lite finnes ikke lenger.

Men du finner Advanced Task Manager på slideme.org til $0,99

 

Eller Advanced Task Killer Free.

 

Noen bedre?

Endret av Makky
Lenke til kommentar
Task manager lite finner jeg ikke noe som helst sted, stoppet utvikling? Noen som vet om en enkel og bra erstatning. Evt hvor jeg kan finne denne?

 

Task Manager Lite finnes ikke lenger.

Men du finner Advanced Task Manager på slideme.org til $0,99

 

Eller Advanced Task Killer Free.

 

Noen bedre?

 

Endte opp med taskpanel. Ble anbefalt av mange, og virker veldig bra hittil

Lenke til kommentar

Hverken gulesider-appen eller Locale fungerer for meg... Gule sider ser jeg kjøre i bakgrunnen via TasKill, mens locale dukker ikke opp der i det hele tatt. Jeg får fint startet programmene, men Locale nekter å skru av/på wifi avhengig om jeg er hjemme eller ikke, og gule sider gir meg ingen nummer når noen ringer. Hjelp?

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har problemer med å kjøpe betalingsprogramvare på Android Market? Sendte mail til Netcom og fikk beskjed om at de var klar over problemet, men det kom ikke helt frem om dette kun gjelder HTC Hero eller om det er et generelt problem med kombinasjonen Android/Netcom.

Endret av epiktet
Lenke til kommentar
Hverken gulesider-appen eller Locale fungerer for meg... Gule sider ser jeg kjøre i bakgrunnen via TasKill, mens locale dukker ikke opp der i det hele tatt. Jeg får fint startet programmene, men Locale nekter å skru av/på wifi avhengig om jeg er hjemme eller ikke, og gule sider gir meg ingen nummer når noen ringer. Hjelp?

 

 

Har du sjekket hva slags connection du har?

Du må vel ha 3g for å kunne både ha data og tale? Hvis det ikke holder med Edge da...

Lenke til kommentar
Og hva er ulempene med å roote den?

 

 

Ingenting egentlig. Garantien skal vist forsvinne, men vist du tar backup av orginal rom og roote tilbake før du leverer den inn på service så har du ikke noe å frykte. Skal også nevnes at det er en sjangse for å "bricke" telefonen. Det samme som ved å JB en iphone, men har aldri hørt om noen som har klart det med Iphone og heller ikke noen på Diskusjon.no som har roota telefonen som har bricka den. men sjangsen er der så dette gjør du på egen risiko.

Lenke til kommentar
Og hva er ulempene med å roote den?

 

 

Ingenting egentlig. Garantien skal vist forsvinne, men vist du tar backup av orginal rom og roote tilbake før du leverer den inn på service så har du ikke noe å frykte. Skal også nevnes at det er en sjangse for å "bricke" telefonen. Det samme som ved å JB en iphone, men har aldri hørt om noen som har klart det med Iphone og heller ikke noen på Diskusjon.no som har roota telefonen som har bricka den. men sjangsen er der så dette gjør du på egen risiko.

 

Det er vel så og si umulig å bricke telefonen i selve roote prosessen, men i etterkant har man tross alt tilgang til å slette alt på telefonen så man kan lett kræsje Android skikkelig. Det skulle uansett ikke være noe problem å enkelt flashe tilbake sitt recovery image og ha en fullt fungerende telefon igjen.

 

En ulempe er at su kommandoen på en default rootet telefon ikke krever passord, så det er veldig lett å skrive en malicious app som kan gjøre stygge ting med telefonen din om den er rootet.

 

@newman221: Fordeler er blandt annet at man kan flytte alle apps, cache osv til sd kortet så man slipper telefonminnets begrensninger. Samt at man kan sette opp en swap partisjon på minnekortet slik at mer av telefonens arbeidsminne er tilgjengelig for aktive apps.

Lenke til kommentar

Et raskt spørsmål her til dere som har Hero: Virker som jeg har et batteriproblem...

Den tømmes utrolig raskt. Har slått av Wi-Fi, og mobile network er slått av pga ekstreme datatrafikk-kostnader frem til portering av abn er ferdig.

Men allikevel faller den fra full til halv (på den lille batteriindikatoren oppe i høyre hjørne) på en liten dag. Bruker den ikke spesielt mye heller, bare småfikler med den av og til.

 

Noen grunn til det? Har ikke konfigurert facebook, twitter og de applikasjonene der.

 

Noen som kan hjelpe meg til litt bedre batteritid?

Lenke til kommentar
Hverken gulesider-appen eller Locale fungerer for meg... Gule sider ser jeg kjøre i bakgrunnen via TasKill, mens locale dukker ikke opp der i det hele tatt. Jeg får fint startet programmene, men Locale nekter å skru av/på wifi avhengig om jeg er hjemme eller ikke, og gule sider gir meg ingen nummer når noen ringer. Hjelp?

 

 

Har du sjekket hva slags connection du har?

Du må vel ha 3g for å kunne både ha data og tale? Hvis det ikke holder med Edge da...

Har blokkert all datatrafikk bortsett fra wifi, men trodde at wifi var godt nok, når jeg hadde gode signaler?

Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...