Gå til innhold

Hvordan kommer man seg i sikkerhetsmodus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal man trykke på/gjøre for at windows skal starte i sikkerhetsmodus?? :blush: Andre maskiner får opp valg som man kan bla seg gjennom før Windows starter, men på min maskin starter Windows normalt uten at jeg kan velge... Kjører Windows XP pro.

6525861[/snapback]

 

 

trykk F8 når det står loading windows......

 

 

Da kommer menyen opp !

 

 

_nifty_

Lenke til kommentar
Jeg har vært borti noen tilfeller hvor f8 under oppstart av en eller annen grunn ikke har fungert. Da kan du åpne "kjør"-vinduet i Windows og skrive "msconfig". Under fanen BOOT.INI kan du hake av for /SAFEBOOT.

6526556[/snapback]

 

Husk bare at du må inn i msconfig i sikkerhetsmodus også, å fjerne denne haken :)

Lenke til kommentar
Jeg har vært borti noen tilfeller hvor f8 under oppstart av en eller annen grunn ikke har fungert. Da kan du åpne "kjør"-vinduet i Windows og skrive "msconfig". Under fanen BOOT.INI kan du hake av for /SAFEBOOT.

6526556[/snapback]

 

Husk bare at du må inn i msconfig i sikkerhetsmodus også, å fjerne denne haken :)

6527016[/snapback]

Jeg ser ikke vitsen i å bruke msconfig når du bare kan bruke notepad til å åpne c:\boot.ini... :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...