Gå til innhold

Musikk program til å lage musikk på pc?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om et musikk program hvor man kan lage musikk, uten å ha alt mulig utstyr. Som synths + gitar + piano etcc. Men bare lage alt på pc. Eller finnes det ikke noe slikt? bruker fl studio, men bruker mest til å mekke dubstep. beklager men står på farta nå så måtte bare skrive dette fort å se om det er kommet noe svar når jeg er kommet tilbake xD håper dere forstår hva jeg mener da. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om et musikk program hvor man kan lage musikk, uten å ha alt mulig utstyr. Som synths + gitar + piano etcc. Men bare lage alt på pc. Eller finnes det ikke noe slikt? bruker fl studio, men bruker mest til å mekke dubstep. beklager men står på farta nå så måtte bare skrive dette fort å se om det er kommet noe svar når jeg er kommet tilbake xD håper dere forstår hva jeg mener da. ^^

 

Cubase eller traktor kanskje kan hjelpe deg

Lenke til kommentar

Prøv Reaper. Det fungeger greit.

 

Bass: input, EQ og compressor kommer lang vei. Ta det DI-signal samtidig som lyd fra basscab er idealet.

 

Gitar: mic en amp eller bruke VSTer fra www.acmebargig.com (Billig, og mye bedre enn Revalver og Guitar Rig.)

 

Piano og synth ser det ut som du kan. :)

(Du kan eksportere synther fra Fruity Loops og deretter lage resten i Reaper.)

 

Håper det hjelper! ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...