Gå til innhold

plage en lærer


jaha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minner meg om noe en klasse på skolen vår gjorde. En gjeng (8 kraftige folk) tok bilen til læreren (en sånn liten en) og bar den langt inni buskaset. Kan tro han fikk seg en overraskelse.. :p

En av lærerene våre har en bitteliten Fiat stående midt utpå skoleplassen og det er ikke sjeldent at vi må trille den vekk på forhjulene for å spille fotball...

Lenke til kommentar
Minner meg om noe en klasse på skolen vår gjorde. En gjeng (8 kraftige folk) tok bilen til læreren (en sånn liten en) og bar den langt inni buskaset. Kan tro han fikk seg en overraskelse.. :p

En av lærerene våre har en bitteliten Fiat stående midt utpå skoleplassen og det er ikke sjeldent at vi må trille den vekk på forhjulene for å spille fotball...

På skolen min ble bilen til bibliotekaren bært inn i gangen!

Lenke til kommentar

Når jeg begynte i 8 på ungdomskolen så fikk vi en ordentlig råtten lærer. Alle hatet henne. Hu hadde jobba på skolen i 20 år. Hele klassen var enige om hennes uakseptable oppførsel. Hun virket veldig hyggelig og snill i konferanse timer så foreldra sa bare at vi overdrev. Vi filmet henne i aksjon. Viste den til rektor og foreldre. Hun fikk sparken!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...