Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har MIUI nå, men det ble plutselig helt vanvittig ustabilt, er umulig å koble meg til WiFi og lagre ting fra mobil->PC.

 

Derfor vil jeg prøve stock ROM igjen. Er det noen som vet hvordan jeg skal gå til saks? Har ikke noe backup av mitt gamle stock ROM.

Jeg opprettet en guide på forumet xda-developers :)
Lenke til kommentar

Når fungerer ikke videoavspilling på telefonen. Verken den forhåndsinnstallerte eller mx player virker. Dvs appendix starter jeg får oversikt over alle filmer når jeg velger avspilling får jeg tvungen lukking.

 

Kjører stockrom uten root. Noen som har en rask fiks eller må jeg re-installere rom-en?

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg tilbake stock rom? Kjører CM9 for øyeblikket bare for å prøve ut ICS. Skal selge telefonen og er derfor greit å ha den tilbake på stock.

 

Jeg tok backup av stock rom, men den fungerer ikke å gå tilbake til. Får bare en uendelig rebootloop.

 

Redigert: Jeg ordnet det.

Endret av Okeho
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg tilbake stock rom? Kjører CM9 for øyeblikket bare for å prøve ut ICS. Skal selge telefonen og er derfor greit å ha den tilbake på stock.

 

Jeg tok backup av stock rom, men den fungerer ikke å gå tilbake til. Får bare en uendelig rebootloop.

 

Har MIUI nå, men det ble plutselig helt vanvittig ustabilt, er umulig å koble meg til WiFi og lagre ting fra mobil->PC.

Derfor vil jeg prøve stock ROM igjen. Er det noen som vet hvordan jeg skal gå til saks? Har ikke noe backup av mitt gamle stock ROM.

Jeg opprettet en guide på forumet xda-developers

Lenke til kommentar

Jeg har fått store problemer med å få ladet telefon. Det er blitt virkelig dårlig kontakt, og jeg må legge telefon på skrå, men laderen i klem for å få ladet. Flere som har hatt problemet?

 

Nå blir nok denne uansett byttet ut mot en S3, siden den frister meg litt for mye.

Lenke til kommentar

Jeg har fått store problemer med å få ladet telefon. Det er blitt virkelig dårlig kontakt, og jeg må legge telefon på skrå, men laderen i klem for å få ladet. Flere som har hatt problemet?

 

Nå blir nok denne uansett byttet ut mot en S3, siden den frister meg litt for mye.

Har ikke dette problemet, men kan godt hende det er noe som oppstår med tid.
Lenke til kommentar

Jeg har fått store problemer med å få ladet telefon. Det er blitt virkelig dårlig kontakt, og jeg må legge telefon på skrå, men laderen i klem for å få ladet. Flere som har hatt problemet?

 

Nå blir nok denne uansett byttet ut mot en S3, siden den frister meg litt for mye.

Har du prøvd å lade mobilen med enn ana lader?.

For det kan være laderen det er noe galt med, brud på ledninga foreksempel. :hmm:

Endret av Leseren
Lenke til kommentar

Jeg har fått store problemer med å få ladet telefon. Det er blitt virkelig dårlig kontakt, og jeg må legge telefon på skrå, men laderen i klem for å få ladet. Flere som har hatt problemet?

 

Nå blir nok denne uansett byttet ut mot en S3, siden den frister meg litt for mye.

 

Jeg hadde liknende problem. Fant ut at det bare hadde samla seg støv og lo i usb inngangen. En tynn nål og litt lirking fiksa det lett. Bør dog være litt forsiktig så du ikke ødelegger mer enn du skal fikse. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
LG source: Ice Cream Sandwich IS coming to the 2X, 3D and Black.

 

 

The will-it-wont-it saga over the Ice Cream Sandwich updates for LG devices has been rolling on for months, but now, thankfully, we've had word from our LG insider on what's REALLY happening!

The news is good. Ice Cream Sandwich updates are nearing completion and will be released imminently for the Optimus 2X, Optimus 3D and Optimus Black! Exact dates are still not forthcoming, but we'll keep you posted with more news as we get it.

I'm really happy for LG users that this is going to happen, the support so far has been pretty shocking and LG really could do with turning it around.

 

http://www.modaco.com/page/news/_/android/lg-source-ice-cream-sandwich-is-coming-to-the-r650

 

Forhåpentligvis er den like rundt hjørnet, men kjenner jeg LG rett skal man ikke holde pusten..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...