Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i norsk hovedmål Vg3 - 29. mai 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følger de trenden som de har gjort til nå, så får vi kort og langsvarsoppgaver på sidemålseksamen i år..

 

Krysser virkelig fingrene for det...Er ikke noe glad i kortsvarsoppgavene. Mye bedre å bruke all tiden på å lage EN god oppgave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Følger de trenden som de har gjort til nå, så får vi kort og langsvarsoppgaver på sidemålseksamen i år..

 

Hvilken trend er det?

 

Kortsvar:

 

V09: Sidemål

H09: Sidemål

V10: Hovedmål

H10: Hovedmål

V11: Sidemål

H11: Hovedmål

 

Virker rimelig tilfeldig.

Lenke til kommentar

Er det egentlig mulig å skrive for hånd lenger?

 

Nope, alt går via data :)

 

 

Vi logger inn på pgsa og leverer oppgaven ikke sant? Den skal ikke skrives ut?

 

Det skal skrives ut en kopi i backup, men det blir levert elektronisk :)

 

Spent på hvordan dette kommer til å gå, hovedmål imorgen og sidemål på fredag.. Akk...

Lenke til kommentar

For de som ikke vet om det, eller for de som er litt "slakke" og ikke er supre i norsk, så har jeg et lite triks for å få bedre ordbruk og bruk av flere forskjellige ord i teksten, anbefaler jeg å bruke synonymordboka som er innstalert i word. Ble kjent med denne funksjonen og brukte den flittig, fikk tilbakemelding på at tekstene var blitt mye bedre og at jeg viste større kompetanse innenfor ordbruk hihi, lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar

For de som ikke vet om det, eller for de som er litt "slakke" og ikke er supre i norsk, så har jeg et lite triks for å få bedre ordbruk og bruk av flere forskjellige ord i teksten, anbefaler jeg å bruke synonymordboka som er innstalert i word. Ble kjent med denne funksjonen og brukte den flittig, fikk tilbakemelding på at tekstene var blitt mye bedre og at jeg viste større kompetanse innenfor ordbruk hihi, lykke til alle sammen!

 

Vil ikke det kreve internettilgang?

 

EDIT: Nei, det vil det ikke :) Takk for tips :)

Endret av Ulven93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...